וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יונתן כהן מועמד מעניין. הוא יכול להיות השקעה כדאית עבור ווטפורד"

באנגליה כבר מחכים לנדוניה של איביץ': "כהן יכול לפרוח אצלו בצ'מפיונשיפ". גם ראיקוביץ' ואצילי הוזכרו כמועמדים אפשריים

ולאדן איביץ' מגיע למתחם האימונים של ווטפורד/מתוך הטוויטר של ווטפורד

באנגליה ממשיכים לדווח על התעניינות של ולאדן איביץ' בשחקנים שאימן בעבר. היום (חמישי) פורסם ששלושה מהשחקנים ששיחקו תחתיו במכבי תל אביב עשויים לחבור אליו בווטפורד: פרדראג ראיקוביץ', יונתן כהן ועומר אצילי (שהולך ומתקרב לחתימה באפואל ניקוסיה).

"החלק הקדמי של ווטפורד זקוק לריענון, ויונתן כהן נראה כמו מועמד מעניין", נכתב. כהן יכול לשחק בכנף או מאחורי החלוץ, ולעתים גם יכול לשמש חלוץ מרכזי. היכולות שהפגין תחת איביץ' בישראל יכולות להיות מתורגמות לצ'מפיונשיפ אם ישחק באותה שיטה שהתרגל אליה. המספרים של כהן בעונה החולפת - 10 שערים ו-10 בישולים - מראים שהוא יכול להיות השקעה כדאית".

יונתן כהן שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
איביץ' בונה עליו? יונתן כהן/דני מרון

פרדראג ראיקוביץ', שהציג יכולת שיא בריימס בעונה החולפת, הוזכר אף הוא כמועמד למרות שספק אם יסכים לעבור לליגת המשנה באנגליה. "הספקולציות סביב עתידו של בן פוסטר רומזות על כך שאיביץ' יצטרך למצוא שוער חדש. ראיקוביץ' יכול להיות החתמה נהדרת, כי יש לו יכולות מוכחות ומערכת יחסים מצוינת עם איביץ'. כנראה שיהיה קשה לשחרר אותו מריימס, אבל הוא בגיל הנכון כדי שאפשר יהיה להשקיע בו סכומים גבוהים עכשיו, ולמכור אותו בסכום גבוה יותר בעתיד".

מועמד שלישי שהוזכר הוא עומר אצילי, שאמור לחתום בימים הקרובים לשנתיים באפואל ניקוסיה והסיכוי שיצטרף לווטפורד שואף לאפס. "אצילי שיחק רוב הקריירה בישראל, אבל ישמח לעשות את קפיצת המדרגה לאנגליה. הוא יכול להתאים כשחקן כנף", ציינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully