וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה חוגג על עומר אצילי: "כבר הגענו להסכמות, אבל החלטנו אחרת"

20.8.2020 / 12:20

בעלי בית"ר ירושלים הודה שהקבוצה הגיעה להבנות עם הקשר אולם החליטה לסגת מהסיכום אחרי דיונים קדחתניים. ספונסר חדש למועדון

תקציר ה-0:2 של מכבי תל אביב על ריגה/באדיבות ספורט1

משה חוגג מסביר: לא החתמנו את עומר אצילי מכיוון שהתיק נגדו עדיין מתנהל. בפוסט ארוך שפרסם בעלי בית"ר ירושלים, הוא הודה ששחקן מכבי תל אביב כבר סיכם בקבוצה, אולם המועדון חזר בו לאחר בחינה מחודשת של הדברים - כולל שיחה עם אב אחת הנערות מפרשיית המין.

"אוהדים יקרים, עומר אצילי שחקן מצוין", כתב חוגג לאוהדים. "בזה אין ספק, הנושא הוא נושא מורכב ורגיש והתייחסנו אליו ברצינות הראויה ובכובד ראש. אנחנו מאמינים שאדם צריך להיות חף מפשע עד שהוכח אחרת ואנחנו נגד משפטי שדה ותלייה בכיכר העיר. יש מקום למחילה ולסליחה וכפי שאתם יודעים היטב הערך המוביל במועדון הוא "ואהבת לרעך כמוך".

"ההיבט המקצועי והכלכלי כבר נסגר, אך לאחר ששקלנו את הנושא בכובד ראש מכל הזווית ולאחר שיחות גם עם אב הנערה, סביבת השחקן ודיון פנימי עמוק עם כל הגורמים הרלוונטים בתוך המועדון, החלטנו שעד שהפרקליטות לא תקבל החלטה על סגירת התיק מחוסר אשמה לא נוכל לקבל החלטה ולצרף את השחקן. לצערנו החלטה כזו של הפרקליטות לא התקבלה בשלב זה והנושא ירד מהפרק. אנו מבינים שההחלטה שהתקבלה על ידי הנהלת המועדון איכזבה חלק מהאוהדים אך מאמינים שגם תזכה להבנה והערכה.

עומר אצילי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
לא חוזר לבירה. אצילי/ברני ארדוב

"התחזקנו בבלם ומגן מצויינים, חלוץ צעיר ומוכשר, מיכאל אוחנה חוזר אלינו ואנחנו מאמינים שזהו חיזוק משמעותי. כמו כן אנו ממשיכים בניסיון להתחזק בעמדת הקשר האחורי. אנחנו מבינים שחלקכם רוצים כאן ועכשיו וגדול ונוצץ אך אנחנו מאמינים בסבלנות ומחשבה, נשאף לא לפטר מאמן פעמיים בשנה כפי שהיה נהוג בעשר השנים האחרונות, בחרנו מנהל מקצועי ואנו נותנים לו לעבוד.

"אתם יכולים להיות רגועים, המנהל המקצועי מקבל את הכלים והמשאבים שהוא מבקש והוא שוקד יומם ולילה על מנת להפוך את העונה לטובה יותר מקודמתה.

"בעת האחרונה אנו נחשפים המון לצערנו לשליליות ולהתניות כאלו ואחרות מצד חלק קטן מהאוהדים. ברגעים כאלו אנו מבינים במועדון מי איתנו ומי לא. אהבה שתלויה בדבר, בטל הדבר בטלה האהבה. אוהדים יקרים אנו אוהבים ומעריכים אתכם, כל מאמצינו הם בכדי שתהנו. למענכם, לא ניתן לכם לנהל את המועדון.

יש לזכור כי בעשור האחרון הישג השיא של הקבוצה הוא המקום השלישי והתואר היחיד הינו גביע הטוטו שהושג בעונה שעברה, אנו שואפים ליותר ובעיקר שואפים להציג לכם כדורגל יפה יותר כפי שכולנו אוהבים ולשם כך אנו כאן".

אצילי אמור לחתום בימים הקרובים באפואל ניקוסיה הקפריסאית, ולחבור שם לישראלי אחר שהצטרף לא מזמן לקבוצה, בן שהר. רוב הפרטים כבר סוכמו, ואצילי אמור לחתום על חוזה לשנתיים עם שכר עונתי המוערך בכ-300 אלף יורו לעונה. דור מיכה, המעורב השני בפרשה, עדיין לא מצא קבוצה לעונה הקרובה.

* במועדון הודיעו היום על ספונסר חדש: קבוצת "גשם החזקות". כחלק מהסכם החסות, יתנוסס לוגו החברה בקדמת החולצות של הקבוצה הבוגרת וכן על החולצות שיירכשו על ידי האוהדים. "חברת 'גשם החזקות' היא חברה יזמית שהפכה לשם דבר בעולם הנדל"ן", אמר חוגג. "נחשפנו להון אנושי המביא עמו רוח צעירה, חשיבה הנדסית ושיווקית פורצת גבולות, וחזון יצוק ליישוב הארץ. החברה נחשבת למצליחה מאוד בתחומה ומחזיקה בפריסת פרויקטים ארצית. אנו שמחים על החלטתה לקחת את החסות הראשית על משפחת בית"ר ירושלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully