וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: נורות האזהרה של דוניס לשחקנים לפני ריגה

19.8.2020 / 8:44

לא חושב שהקבוצה לא מוכנה, מכין את השחקנים טקטית אבל בעיקר מנטלית ופסיכולוגית, מזהיר מטעויות שקשה לחזור מהן. מאמן מכבי תל אביב מכין את שחקניו למשחק מול ריגה (20:00, ספורט 1), בתקווה לעשות את מה שאיביץ' לא הצליח

גאורגיוס דוניס במסיבת עיתונאים לקראת ריגה/צילום: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: טל רזניק

אחרי קיץ מורכב שכלל פרידה משני זרים שהיו עמודי תווך בהגנה, פרשה עגומה שהובילה להתנתקות משני שחקנים ישראלים משמעותיים של הקבוצה והחלפת מאמן מצליח שהוביל את המועדון לשתי אליפויות - תפתח הערב (רביעי) מכבי תל אביב את דרכה באירופה בכדי לעשות את מה שלא הצליחה בשנתיים האחרונות, להעפיל לשלב בתים באחד משני המפעלים של היבשת, כשתפגוש את אלופת לטביה, ריגה (20:00, ספורט 1).

המאמן היווני גיורגיוס דוניס יודע שהביאו אותו כדי להצליח במקום בו ולדאן איביץ' נכשל והוא לא ירצה לפתוח הערב בבלומפילד ברגל שמאל. דוניס עבד עם השחקנים בימים האחרונים על כמה אלמנטים הן במישור הטקטי, אבל לא פחות בכל הקשור להכנה הפסיכולוגית. הרושם של שחקני מכבי תל אביב הוא שלמאמן שלהם יש הרבה ניסיון והוא צייר להם מספר תרחישים אפשריים.

שחקני מכבי תל אביב מתאמנים. ניב אהרונסון
לא לפשל כבר במשחק הראשון. מכבי תל אביב מתכוננת/ניב אהרונסון
שחקני מכבי תל אביב באימון לקראת המפגש במוקדמות ליגת האלופות עם פ.צ. ריגה/ניב אהרונסון
שחקן מכבי תל אביב איתן טיבי עם דן גלזר, אילון אלמוג. ניב אהרונסון
יתרון הביתיות הוא לא אמיתי? מכבי בבלומפילד/ניב אהרונסון

דוניס ראה את המשחקים של מכבי תל אביב באירופה בקיץ שעבר והדגיש בפני השחקנים שאחד הדברים החשובים ביותר הוא לא להיקלע לפיגור. המאמן שאמור להביא למכבי תל אביב כדורגל התקפי מזה שהיה לאיביץ', הדגיש בפני השחקנים שמאחר שמדובר במשחק אחד בו אי אפשר לתקן בגומלין, חשוב לשמור על השער ולא לאבד את הראש ולהילחץ אחרי זה, במקרה בו הקבוצה נקלעת לפיגור - כפי שקרה בשנה שעברה מול קלוז' וסודובה.

דוניס גם התייחס לספיגת שערים בקרנות ובמצבים נייחים, שהיא אחת הבעיות היותר קשות של הקבוצות הישראליות. במסגרת האזהרות שלו, המאמן גם עמד על כך שאסור למכבי תל אביב לרגע להרגיש נוח או פייבוריטית יתר על המידה, שכן מדובר אמנם במשחק ביתי אבל אין לקבוצה דחיפה של קהל ואין באמת יתרון כלשהו לעומת העובדה שמדובר במשחק בישראל.

עוד בוואלה!

צוחק מי שצוחק אחרון: סיכום השבוע הראשון של גאורגיוס דוניס במכבי תל אביב

לכתבה המלאה

עם כל הנורות האדומות שהציב המאמן לשחקנים, הוא לא הפסיק לתת לשחקנים את התחושה שהוא מאמין בסגל ולא מרגיש שמכבי תל אביב הגיעה לא מוכנה למפעל וזאת למרות שחסרים לה על פי התכנית בלם וחלוץ זרים אותם לא הצליחה הקבוצה לאתר בזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully