וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הכישלון באלופות, בספרד חוגגים: "תמיד תהיה לנו את סביליה"

סביליה ממשיכה להיות מלכת הליגה האירופית ושיאנית המפעל אחרי ה-1:2 הגדול על מנצ'סטר יונייטד. השחקנים והמאמן יודעים: ליונייטד הגיע, אבל אנחנו חכמים יותר

שחקני ליון חוגגים ניצחון על מנצ'סטר סיטי בחצי גמר ליגת האלופות/חשבון הטוויטר של ליון

סביליה עשתה את זה שוב. אחרי שב-2018 הדיחה את מנצ'סטר יונייטד מליגת האלופות, אתמול (ראשון) סביליה הדיחה את יונייטד מהליגה האירופית אחרי שגברה עליה 1:2 בחצי הגמר. האנגלים עלו ליתרון מוקדם מפנדל של פרננדש, אבל סוסו השווה ודה יונג קבע מהפך בדקה ה-78, כדי להזכיר עד כמה סביליה אוהבת את המפעל הזה. סביליה תוכל להגדיל את השיא שלה ולזכות בתואר בפעם השישית, כאשר תפגוש בגמר בקלן ביום שישי את המנצחת בחצי הגמר השני - אינטר נגד שחטאר דונייצק.

סביליה מחזיקה בשיא של 41 ניצחונות במפעל האירופי המשני, ועם הגמר ה-11 שלה במפעלים אירופיים היא אפילו חלפה על פני ריאל מדריד, שהעפילה ל-10 גמרים (לברצלונה ואתלטיקו יש 8). "תמיד תהיה לנו את סביליה", קראה הכותרת ב"מארקה", לאור ההפסדים הכואבים בשבוע שעבר של ברצלונה, ריאל מדריד ואתלטיקו בליגת האלופות.

לוק דה יונג שחקן סביליה עם סרחיו רגילון. GettyImages
כמה זה מתוק. סביליה/GettyImages

מאמן סביליה ג'ולן לופטגי אמר: "זה היה משחק של עמידות, של להצליח לדחוף את עצמנו אל הקצה שלנו. מנצ'סטר יונייטד הייתה הקבוצה הכי טובה באנגליה אחרי החזרה מהקורונה ויש לה עוד דרך גדולה לפניה. אני שמח בשביל השחקנים ובשביל האוהדים. יש פה חבורה של שחקנים ומגיע להם את הפרס על העבודה שהם משקיעים. עכשיו זה הזמן לנוח. ברור שכשאתה מגיע לגמר, אתה רוצה לזכות בו. שמחנו מאוד בסיום, אנחנו זוכרים ויודעים את כל מה שהקבוצה הזו עברה כולל היום והראינו שיש לנו את היכולת לשרוד במצבים קשים". על החילוף המוקדם של הכוכב שלו, לוקאס אוקמפוס, אמר לופטגי: "היו לו בעיות רפואיות והוא עשה מאמץ גדול כדי לשחק. ננתח הכול מחר".

עוד בוואלה!

מנצ'סטר יונייטד: עימות חריף בין לינדלוף לפרננדש. מגווייר: "הקבוצה הטובה יותר הפסידה"

לכתבה המלאה
ג'ולן לופטגי מאמן סביליה. רויטרס
משקם את עצמו אחרי הטראומה במדריד. לופטגי/רויטרס

המצטיין במגרש יאסין בונו, שבמו ידיו ורגליו עצר את יונייטד בבליץ שלה על השער בפתיחת המחצית השנייה: "אני מאושר. היינו חכמים ברגעים הקשים שלנו ונשארנו חזקים. וכשלהם היו רגעים קשים, כבשנו. לקבוצה הזאת יש מוטיבציה חזקה, וכעת יש לנו גם גמר יפה". חלוץ הקבוצה סוסו: "לסביליה יש מערכת יחסים יפה עם המפעל הזה, ואנחנו חייבים להמשיך. זאת המנטליות הספרדית, לשחק. ליונייטד הגיע יותר, אבל אנחנו בגמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully