וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד: עימות חריף בין לינדלוף לפרננדש. מגווייר: "הקבוצה הטובה יותר הפסידה"

הבלם והקשר של מנצ'סטר יונייטד קיללו אחד את השני וכמעט התקוטטו בהפסד לסביליה, מגווייר: "ההפסד הזה לא מתקבל על הדעת". סושליאר: "יש לנו קבוצה צעירה". סקולס טוען שצריך להשקיע עוד כסף ברכש: "אם סאנצ'ו היה פה, יונייטד הייתה כובשת"

שחקני באיירן מינכן מתכוננים לחצי גמר ליגת האלופות יום לאחר ה-2:8 הגדול על ברצלונה/חשבון הטוויטר של באיירן מינכן

מנצ'סטר יונייטד הודחה הערב (ראשון) בחצי גמר הליגה האירופית אחרי מופע הגנתי אומלל והפסד 2:1 לסביליה אחרי שכבר הובילה. האנגלים עלו ליתרון מוקדם מפנדל של פרננדש, אבל סוסו השווה ודה יונג קבע מהפך בדקה ה-78.

אחד הרגעים המסעירים של הערב היה העימות בין ויקטור לינדלוף לברונו פרננדש, כאשר הקשר הפורטוגלי גער בבלם על ההגנה הרעה שלו ושל ואן ביסאקה במהלך השער השני שספגה יונייטד. לינדלוף העצבני זעם על פרננדש, ונראה מקלל אותו "פאק יו" ו"בן ז--ה". על הוויכוח שלו עם לינדלוף אמר הפורטוגלי: "זה משהו נורמלי אחרי שסופגים שער. זה לא רק אני או ויקטור. זה יקרה עוד הרבה פעמים בכדורגל. אנחנו צריכים לראות את הטעויות שכולם עשו ולהשתפר".

אחרי המשחק פול סקולס טען שיונייטד חייבת להתחזק. "אני לא חושב שהם היו גרועים, אני חושב שהם שיחקו טוב מול קבוצה חזקה כמו סביליה", אמר בסיום שחקן העבר מעמדת הפרשן, "אבל ה-20-15 דקות אחרי ההפסקה, עם כל ההזדמנויות שהיו להם, אתה חייב לכבוש. מדברים על איכות, מדברים על השקעה בחלוצים ובשחקנים יקרים שעולים מאות מיליונים, אבל אלה השחקנים שמביאים תארים. אלה השחקנים שמביאים מדליות. אנחנו יודעים שדיברו הרבה על ג'יידון סאנצ'ו. אם אתה רוצה תארים, אתה צריך להשקיע כסף. אם סאנצ'ו היה בקבוצה הערב, יונייטד הייתה כובשת".

ויקטור לינדלוף מתווכח עם ברונו פרננדש במהלך הגמר של מנצ'סטר יונייטד מול סביליה. GettyImages
רק בקושי זה לא נגרר לקטטה. לינדלוף ופרננדש/GettyImages
ויקטור לינדלוף מתווכח עם ברונו פרננדש במהלך הגמר של מנצ'סטר יונייטד מול סביליה. GettyImages
לא משהו יוצא דופן? פרננדש/GettyImages

* מנצ'סטר יונייטד סגרה עונה שלישית ברציפות ללא תואר, לראשונה מאז 1985/6-1988/9.

* לוק דה יונג כבש את השער ה-13 שלו בליגה האירופית וההולנדי היחיד שכבש יותר ממנו במפעל זה קלאס יאן הונטלאר, שמצא את הרשת 14 פעמים.

* מנצ'סטר יונייטד הפסידה העונה בחצי גמר גביע הליגה, חצי גמר הגביע וחצי גמר הליגה האירופית והיא הקבוצה האנגלית הראשונה שמפסידה בשלושה חצאי גמר בעונה אחת.

* מנצ'סטר יונייטד בעטה 46 פעמים לשעבר, 21 למסגרת במשחקים מול פ.צ. קופנהאגן וסביליה וכבשה רק שני שערים, גם הם בפנדלים.

* סביליה הגיעה לגמר הליגה האירופית/גביע אופ"א בפעם השישית בתולדותיה, לפחות פעמיים יותר מכל קבוצה אחרת בהיסטוריה של המפעל.

* אחרי שבעונה שעברה היו שתי אנגליות בגמר ליגת האלופות (ליברפול נגד טוטנהאם) ושתי אנגליות בגמר הליגה האירופית (צ'לסי מול ארסנל), העונה אין אף קבוצה מאנגליה בגמר אירופי, בפעם הראשונה מאז 2014/15.

הארי מגווייר שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
"זה קשה, כל השחקנים הרוסים". מגווייר/רויטרס
שחקן מנצ'סטר יונייטד ברונו פרננדש מאוכזב במהלך חצי גמר הליגה האירופית. רויטרס
כמה תסכול. פרננדש/רויטרס

בלם מנצ'סטר יונייטד הארי מגווייר, שהיה לא טוב, אמר: "זה קשה, כל השחקנים הרוסים. הגענו להמון מצבים והקבוצה הטובה יותר הפסידה. הם הענישו אותנו על ההחמצות שלנו. אם להיות כנים, סביליה לא הגיעה להרבה מצבים. ספגנו שני שערים משני כדורי רוחב שזה לא טוב. עבדנו קשה והגיע לנצח לנצח ולעלות. זו פעם שלישית שאנחנו מפסידים בחצי גמר העונה. יש לנו קבוצה טובה והפסד זה דבר בלתי מקובל.

"להגיע רק לחצי הגמר זה לא מקובל. השיפור שעשינו העונה הוא אדיר. שיחקנו נגד קבוצה טובה, אבל ביום אחר היינו מנצחים. להפסיד זה לא מקובל במועדון הזה. אני מאמין שבקרוב נזכה בתארים ואנחנו רוצים לעשות את זה כמה שיותר מהר. אני מאמין שבעונה הבאה נשתפר אפילו יותר. יכול להיות שחוסר הניסיון שלנו קצת פגע בנו, אבל אסור היה לספוג את השער השני בצורה הזו".

ברונו פרננדש אמר: "הייתה לנו התחלה חיובית מאוד. שיחקנו נהדר והגענו להרבה מצבים. אבל בכדורגל זה לא מספיק והחמצנו הרבה מול השער. אנחנו לא מרוצים כי רצינו לעלות. עכשיו זה הזמן לנוח ולרענן קצת את הרגליים. השוער של סביליה היה מצוין, אבל עם האיכות שיש לנו היינו צריכים לכבוש".

המאמן המפסיד אולה גונאר סולשיאר מתוסכל על ההחמצות של חניכיו בפתיחת המחצית השנייה: "כשאתה לא מנצל את ההזדמנויות שלך, יהיה לך קשה. יש לנו קבוצה צעירה, וברגעים כאלה רואים שאלה שחקנים שעוד צריכים ללמוד ולקבל את העקביות. היו לנו כמה יצירת מצבים מבריקים, אבל אנחנו ללא ספק חייבים להשתפר אם אנחנו רוצים לעשות את קפיצת המדרגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully