וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם גרנט: "רציתי לאמן את נבחרת ישראל, אבל לא פנו אליי בכלל"

מאמן הנבחרת לשעבר התייחס לנושא ועדת האיתור בתכנית הספורט של 103FM: "אני לא יודע מה קרה שם, יש שמועות. רציתי לחזור כי חשבתי שזו הזדמנות בלתי רגילה"

מסיבת העיתונאים של וילי רוטנשטיינר, אלון חזן/ההתאחדות לכדורגל

אברהם גרנט, מאמן נבחרת ישראל לשעבר ומי שהיה ברשימת המועמדים לאימון הנבחרת גם הפעם, לפני מינויו של וילי רוטנשטיינר, התראיין הערב (ראשון) לתכנית הספורט של 103FM והתייחס לוועדת האיתור המדוברת ולמועמדות שלו.

גרנט הודה: "אני לא יודע מה קרה שם, יש שמועות. העובדות שהן שביום רביעי, נדמה לי, החליטו שזה יהיה רק מאמן ישראלי וקבעו את זה אחרי מחשבה מעמיקה. שהמועמדים יעמדו בפני ועדת איתור. ואז ביום שישי בבוקר הודיעו שהחליטו הפוך, שהמאמן הטכני יהיה המאמן. הם אמרו שזה היה לאחר מחשבה מעמיקה, אז אני מניח שהם ישבו על זה 48 שעות. רציתי בשלב הזה לאמן את נבחרת ישראל, זה לא סוד, אבל זה בכלל לא הגיע לזה. לא פנו אליי בכלל. את התהליכים צריך לעשות בצורה יותר רצינית, אפשר ללמוד איך עשו את הדברים באיסלנד או גרמניה".

האזינו לריאיון של אברהם גרנט בתכנית הספורט

על כך שלא רצה להגיע לוועדת האיתור, אמר גרנט: "הוויכוח הזה היה בלי ששאלו אותי. כשאני רציתי לאמן את הנבחרת, חשבתי שהדברים יתקבלו בברכה. אני לא יודע מה יהיה עד אז. 15 שנה לא רציתי מכל מני סיבות להיות פה, וחשבתי שדברים השתנו. פה היה משהו מאוד משונה, אני באתי אחרי הרבה שנים רציתי לתרום מניסיוני, אני חושב שזאת הזדמנות בלתי רגילה, וזה לא קרה. אז אני ממשיך בדרכי, מה לעשות?".

עוד בוואלה!

אלי גוטמן: "מאמן כדורגל הוא אמן, אני מתגעגע למגרשים"

לכתבה המלאה
אברהם גרנט. יוסי ציפקיס
"יש חומר טוב בנבחרת". אברהם גרנט/יוסי ציפקיס

על הנבחרת: "יש היום חומר טוב, שחקנים שמבקיעים שערים בחלק הקדמי וזה אחד הדברים הכי חשובים שיכול להיות, שלא היה לנו הרבה שנים. והנבחרות שמולנו הן לא בשמיים. בקמפיין שלי התמודדנו עם נבחרות חזקות יותר, ולא במשחק אחד. הבקענו יותר מכולן ובגלל שני שערים לא עלינו. חשבתי שאפשר לעשות את זה הפעם ולכן רציתי לחזור אחרי כל כך הרבה שנים ולעזור לנבחרת. מזמן לא היה לנבחרת חלק התקפי כמו היום. זה לא קרה ואין מה לדוש בזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully