וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגה האירופית: אשלי יאנג רוצה הנאה, מנור סולומון שוב יכבוש מול נראזורי?

אינטר לא מקלה ראש בשחטאר דונייצק לפני חצי הגמר (ב', 22:00, ספורט 1): "קבוצה דינמית ואיכותית". הקשר הישראלי צפוי להיכנס שוב כמחליף

חצי הגמרהסתיים17/08/2020
אינטר
  • מרטינס (19)
  • ד'אמבורסיו (64)
  • מרטינס (74)
  • לוקאקו (78)
  • לוקאקו (84)
0
    שחטאר דונייצק
    שחקני באיירן מינכן מתכוננים לחצי גמר ליגת האלופות יום לאחר ה-2:8 הגדול על ברצלונה/חשבון הטוויטר של באיירן מינכן

    בצל הדיווחים על מעבר של מנור סולומון לאטאלנטה, הקשר הישראלי יתייצב מחר (שני, 22:00, ספורט 1) למעמד הכי גבוה בקריירה שלו, כששחטאר דונייצק תפגוש בחצי גמר הליגה האירופית קבוצה שחורה-כחולה אחרת מאיטליה: אינטר המאיימת. השתיים התמודדו זו מול זו לפני 15 שנה, ואז אינטר עלתה לשלב הבתים של ליגת האלופות אחרי 0:2 בחוץ ו-1:1 בסן סירו.

    אלופת אוקראינה, שנמצאת ברצף של 11 משחקים ללא הפסד ומתוכם תשעה ניצחונות, רוצה לחזור להופעה שנייה בגמר, אחרי שזכתה במפעל ב-2009 עם ניצחון על ורדר ברמן. בחצי הגמר הקודם שלה הפסידה לסביליה שסיימה כאלופה. אינטר זכתה בגביע אופ"א שלוש פעמים בשנות ה-90', כשהגמר האחרון שלה היה ב-1998, אז גברה על לאציו.

    המנצחת תפגוש את סביליה בגמר הליגה האירופית שייערך ביום שישי בקלן. האנדלוסים, שניצחו 1:2 את מנצ'סטר יונייטד, זכו בגביע בכל חמש הפעמים הקודמות שלהם בגמר.

    מנור סולומון שחקן שחטאר דונייצק חוגג שער מול אטאלנטה. GettyImages
    כבר ניצח נראזורי העונה, ועוד עם שער בסן סירו. מנור סולומון מול אטאלנטה/GettyImages

    ה-1:4 המרשים של שחטאר על באזל ברבע הגמר, יצר אפקט הרתעה ולא מאפשר לנראזורי לזלזל, גם אחרי רצף של חמישה ניצחונות שבהם ספגו שער אחד. אנטוניו קונטה ימשיך עם שלישיית בלמים ועם רומלו לוקאקו הלוהט בהתקפה, כשלצדו לאוטרו מרטינס שעדיין לא כבש במפעל (לעומת חמישה שערים לפני כן בליגת האלופות). אלכסיס סאנצ'ס נפצע במשחק הקודם בשריר הירך ברגל ימין וייעדר הפעם. כריסטיאן אריקסן שוב לא צפוי לפתוח.

    המגן האנגלי אשלי יאנג אמר לקראת המשחק: "בדרך כלל אתה לא רוצה לפגוש קבוצות שיושבות מאחור ומתגוננות, אתה מעדיף לשחק מול קבוצות שאוהבות כדורגל התקפי. שמי שמשחק יותר טוב הוא גם זה שמנצח. אני חושב שזה מה שיהיה מחר, ויהיה משחק טוב מאוד". דייגו גודין הדגיש: "שחטאר זו קבוצה שרגילה לשחק בליגת האלופות, היא זכתה באליפות ויש לה הרבה איכות. זו קבוצה דינמית עם מגנים שמגיעים לשליש האחרון באגרסיביות ומצטיינים בשני הצדדים של המגרש".

    עוד בוואלה!

    דיווחים: אטאלנטה תממן את עסקת סולומון על ידי מכירת מלינובסקי

    לכתבה המלאה
    אשלי יאנג שחקן אינטר. רויטרס
    מעדיף קבוצות שמשחקות פתוח. אשלי יאנג/רויטרס

    מנגד, לואיס קסטרו ימשיך עם הרביעייה ההתקפית הברזילאית שלו, כשסולומון מיועד שוב להיכנס כמחליף ב-20-30 הדקות האחרונות. כמו אינטר, גם שחטאר נפלה מליגת האלופות אחרי שסיימה במקום השלישי בבית שלה, ובחמשת המשחקים עד כה בליגה האירופית השיגה ארבעה ניצחונות ותיקו, וכבשה 14 שערים.

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully