וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים: אטאלנטה תממן את עסקת סולומון על ידי מכירת מלינובסקי

האוקראיני מבוקש בנאפולי וצ'לסי ויעלה כ-30 מיליון יורו. סולומון אמור לעלות כמחצית מהסכום והוא עדיין מועמד מוביל לנראזורי

מנור סולומון כובש במדי שחטאר דונייצק/טוויטר

באיטליה ואוקראינה ממשיכים לדווח על העניין הרב של אטאלנטה במנור סולומון וטוענים שהנראזורי יממנו את רכישתו משחטאר דונייצק בין היתר באמצעות מכירת רוסלן מלינובסקי שבעצמו השתייך בעבר לשחטאר.

מלינובסקי בן ה-27 חווה עונת בכורה נהדרת בסרייה A, עם 8 שערי ליגה ואחד נוסף בליגת האלופות. באטאלנטה הצהירו כמה פעמים בתקופה האחרונה שהם רוצים להשאיר את כל שחקני הסגל שהובילו את הקבוצה לעונה הטובה בתולדות המועדון, אבל בד בבד מבינים שלא יוכלו לעמוד בדרכם של אלו שיקבלו הצעות גבוהות.

שחקן שחטאר דונייצק מנור סולומון. GettyImages
באטאלנטה מכירים אותו היטב. סולומון/GettyImages

דובאן ספאטה הוא המועמד הראשי לעזיבה ואטאלנטה כבר מחפשת לו מחליף, אבל לאחרונה עלו דיווחים על כך שנאפולי וצ'לסי מתעניינות במלינובסקי. אטאלנטה תסכים למכור את האוקראיני תמורת סכום שנע סביב 30 מיליון יורו (גנק הבלגית זכאית ל-10 אחוזים מהמכירה) ותיעזר בכסף הזה כדי לממן שחקנים חדשים.

למשוואה הזו בדיוק נכנס סולומון, שעל פי הערכות שחטאר דונייצק תסכים למכור תמורת כ-15 מיליון יורו. שחקן הכנף בן ה-21 ממשיך להתקדם במועדון האוקראיני ובאטאלנטה כמובן מכירים אותו היטב: הרי הוא זה שכבש נגדם שער ניצחון דרמטי בסן סירו בשלב הבתים של ליגת האלופות בתחילת אוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully