וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: הפועל תל אביב - בני יהודה 3:0, אשדוד - בית"ר ירושלים 2:0

עודכן לאחרונה: 16.8.2020 / 23:12

הקבוצה של רוני לוי סיימה במקום הראשון בבית, ורד (16) ורוטמן (75) כבשו. בן שמעון (5), ליואיץ' בפנדל (51) וג'אן (75) כבשו לזהובים

רועי בן שמעון שחקן בני יהודה חוגג עם ניב זריהן, שי מזור. דני מרון
בן שמעון חוגג עם מזור וזריהן/דני מרון

בית ג' בגביע הטוטו ננעל הערב (ראשון) עם שני משחקים. בני יהודה הביסה 0:3 את הפועל תל אביב ומנעה ממנה אפשרות לעלות אל הגמר, בעוד בית"ר ירושלים ניצחה 0:2 את מ.ס. אשדוד בחוץ והבטיחה את המקום הראשון בבית. כך או אחרת, העולה לגמר לא תצא מהבית הזה.

שי מזור שחקן בני יהודה מול איאד אבו עביד שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
הדרבי הקטן של תל אביב. שי מזור מול איאד אבו עביד/דני מרון

הפועל תל אביב - בני יהודה 3:0

הקבוצה של אלישע לוי הצליחה להתאושש מצוין אחרי החמישייה שספגה ממ.ס. אשדוד במחזור הקודם של גביע הטוטו והשיגה ניצחון ראשון וגם אחרון בשלב הבתים. הפועל תל אביב, שהגיעה אל המשחק עם סיכוי לסיים במקום הראשון בבית וגם לעלות לגמר, איבדה אותו מהר מאוד ונראתה רע כשהשוער שלה רוי ברנס גם מורחק (50). האדומים מסיימים את הבית עם ארבע נקודות.

דקה 5: שער! ניב זריהן הכניס מסירת עומק יפה לרועי בן שמעון, שנותר לבד מול ברנס ובעט פנימה, 0:1 לבני יהודה.

דקה 51: שער! רוי ברנס השתעשע עם הכדור ברשלנות, זריהן חטף לו והוכשל על ידו. פנדל לבני יהודה ואדום לשוער. ליואיץ' בעט את הפנדל חזק וחד לפינה, לעידו שרון לא היה שום סיכוי וזה 0:2 לבני יהודה.

דקה 75: שער! בני יהודה ממשיכה לחגוג ועולה כבר ל-0:3. ג'אן עבר בקלות את ניב סרדל ובעט יפה מאוד מצד שמאל של הרחבה אל החיבורים הרחוקים.

הרכב הפועל תל אביב: רוי ברנס (הורחק, 50), ניב סרדל, איאד אבו עביד, רז שלמה, דני גרופר, דורון ליידנר (שחר הירש, 56), עמנואל בואטנג (עומאר בראון, 72), שי אייזן, ארמנדו קופר (אילי טמם, 56), עומרי אלטמן (לבאן קוטאליה, 72), עדן הרשקוביץ (עידו שרון, 51).

הרכב בני יהודה: עומר ניראון, אבישי כהן, דן מורי (דור ג'אן, 69), אליסון דוס סנטוס, תאמבי סגס, אמיר רוסתום (נתי אמויאל, 55), יוסיף מוסא, שי מזור (סתיו פיניש, 55), מתיאה ליואיץ' (איליי חן, 77), ניב זריהן (פדרו קמפוס, 77), רועי בן שמעון.

עוד בוואלה!

סוכמה העברת אנז' פרדי פלומן מבית"ר ירושלים לסמסונספור הטורקית

לכתבה המלאה
שי קונסטנטין שחקן בית"ר ירושלים מול דין דוד שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
בית"ר רוצה ניצחון ראשון. קונסטנטין מול דוד/לירון מולדובן
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים עם עידן ורד (משמאל). לירון מולדובן
שחקני בית"ר חוגגים את היתרון/לירון מולדובן

מ.ס. אשדוד - בית"ר ירושלים 2:0

אחרי שתי תוצאות 0:0 הצליחה הקבוצה של רוני לוי להשיג ניצחון בשלב הבתים וסיימה אותו במקום הראשון. בית"ר ירושלים נראתה בסך הכול טוב וגם כבשה שני שערים שהם תוצאה של מהלכים קבוצתיים יפים לעין. חלאופילו פלייטר, שנכנס כמחליף בדקה ה-56, הכניס הרבה יצירתיות ומהירות להתקפה של בית"ר ירושלים ובסופו של דבר גם בישל את השער השני בצורה יפה מאוד. אשדוד מסיימת את שלב הבתים עם שלוש נקודות.

דקה 2: עלי מוחמד הכניס מסירת עומק לעידן ורד, שהעביר רוחב מצוין לחנן ממן, שהיה חופשי לגמרי מרחק 12 מטר מהשער ובעט החוצה ברשלנות.

דקה 16: שער! חנן ממן מסר משמאל ימינה לשלומי אזולאי, שהשאיר יפה לעידן ורד והוא בעט חד וחזק אל הפינה וקבע 0:1 לבית"ר ירושלים.

דקה 51: אוי ואבוי, איזו החמצה ענקית. שגיב יחזקאל פרץ יפה משמאל והעביר מסירת רוחב, זסנו היה לבד מול שער כמעט ריק לחלוטין, אבל בעט דווקא למקום בו היה השוער ניצן.

דקה 75: שער! איזה יופי. פלייטר קיבל כדור ברחבה, השכיב את השומר שלו והשאיר בנגיעה רכה ללירן רוטמן, שבעט חזק פנימה את ה-0:2 של בית"ר ירושלים.

דקה 82: פדידה עשה מהלך יפה, עבר את השומר שלו ונשאר לבד מול מול משפתי, אבל בעט החוצה.

הרכב מ.ס. אשדוד: רועי משפתי, טום בן זקן (זוהר זסנו, 46), ניר ברדע (טימותי אוואני, 46), ננאד צבטקוביץ', מונטרי קמאהני, רועי גורדנה, מוחמד כנעאן (עידן דהן, 62), שלומי אזולאי, סמואל אלאבי, שגיב יחזקאל (חמזה מואסי, 75), דין דוד (שלו הרוש, 67).

הרכב בית"ר ירושלים: איתמר ניצן, שי קונסטנטין, אוראל דגני, דיוגו ורדאסקה, אורן ביטון, תמיר עדי, עלי מוחמד (אביאל זרגרי, 78), חנן ממן (שלום אדרי, 56), עידן ורד (לירן רוטמן, 63), עוזיאל פרדו (חלאופילו פלייטר, 56), שלומי אזולאי (רועי פדידה, 79).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully