וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: סוכמה העברת אנז' פרדי פלומן לסמסונספור

16.8.2020 / 11:38

שחקן הכנף הצרפתי ייצא לטורקיה כדי לחתום בשורות העולה לליגת המשנה. סמסונספור תשלם 225 אלף יורו ובית"ר תחזיק באחוזים מהמכירה הבאה. גרסיה עשוי להישאר, מה שיוריד את אופציית אצילי

בית״ר י-ם מתכוננת למשחק מול מ.ס. אשדוד/צילום: דוברות בית״ר י-ם ,עריכת וידאו: ניר חן

אנז' פרדי פלומן עוזב את בית"ר ירושלים אחרי שנה וחצי ועובר לסמסונספור הטורקית. המועדון מהבירה הודיע היום ששחקן הכנף הצרפתי "ייצא מיידית על מנת לחתום על החוזה. אנו מאחלים לפרדי בהצלחה ומודים לו על התרומה שלו למועדון". סמסונספור תשלם לבית"ר 225 אלף יורו והצהובים-שחורים יקבלו גם נתח מהמכירה הבאה של פלומן.

הצרפתי בן ה-25 נרכש מהפועל חדרה בינואר 2019 תמורת כ-450 אלף יורו ושנה וחצי שלו בבירה כבש 11 שערים בכל המסגרות. יחד עם זאת, במועדון היו תלונות מפעם לפעם בנוגע להתנהלות שלו ואחרי הההחלטה לקצץ באופן משמעותי בגלל המשבר הכלכלי שנבע מהתפרצות נגיף הקורונה, הוחלט שהוא לא בתכניות. נציגיו של פלומן עמלו במשך שבועות ארוכים במטרה למצוא לו קבוצה חדשה ובסוף השבוע חלה התקדמות עם סמסונספור.

סמסונספור העבירה 30 עונות בליגה הבכירה בטורקיה, אבל בשנים האחרונות ירדה מנכסיה והידרדרה עד לליגה השלישית. בתום העונה שעברה היא חזרה לליגה השנייה ופלומן יקווה לעשות מסלול דומה לזה שעשה אקס אחר של בית"ר ירושלים: אריק סאבו. הסלובקי הצטרף בקיץ שעבר לעולה החדשה פתיח קראגומרוק ומיד השלים איתה העפלה לסופר ליג הטורקית.

אנז' פרדי פלומן שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
עוזב את ישראל אחרי שנתיים. פלומן/דני מרון

בבית"ר מאוד מקווים שבזמן הקרוב גם אנטואן קונטה ימצא קבוצה אחרת. בניגוד לפלומן, המגן הימני אפילו לא חזר לישראל לרגל פתיחת האימונים והוא נמצא בצרפת ומחפש קבוצה חדשה. לעומת זאת, ליוואי גארסיה עשוי להישאר לעונה נוספת. עד עתה לא התקבלו הצעות גבוהות עבור רכישתו ובמועדון מתחילים לחשוב על האפשרות שיישאר עד הקיץ הבא. אם זה יקרה, אופציית עומר אצילי תרד מהפרק באופן סופי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully