וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אייל גולסה חתם לשנתיים נוספות, דן ביטון יושאל מלודוגורץ

עודכן לאחרונה: 16.8.2020 / 21:42

גולסה חתם על הסכם חדש: "למרות הצעות מחו"ל, הלב שלי בחר להישאר". הצהובים כבר פרסמו על צירוף ביטון, אבל מחקו את ההודעה

מכבי תל אביב מציגה את גאורגיוס דוניס כמאמנה החדש/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

אייל גולסה חתם לשנתיים נוספות במכבי תל אביב, כך הודיעה הקבוצה היום (ראשון). הקשר בן ה-28 גילה יכולת גבוהה לכל אורך העונה שעברה ובמועדון ניהלו איתו מו"מ על הארכת חוזהו שהסתיים עם תום העונה. בתקופה האחרונה עלו כמה דיווחים בחו"ל על התעניינות של קבוצות בגולסה, אבל לבסוף הוא חתם בקבוצה בה הוא משחק מאז 2016.

"אחרי ארבע עונות במכבי תל אביב שהפכה לבית עבורי, אני שמח להאריך את החוזה במועדון ולהמשיך ללבוש את המדים הצהובים", אמר גולסה לאתר הרשמי של המועדון. "למרות הצעות מפתות מעבר לים, הלב שלי בחר להישאר במכבי תל אביב".

במקביל לחתימת גולסה, נרשמה היום התקדמות משמעותית במגעים לצירופו של קשר לודוגורץ רזגארד, דן ביטון. האחרון היה מבוקש בקרית שלום כבר בקיץ שעבר, אבל לבסוף נמכר ממ.ס. אשדוד לאלופת בולגריה. אחרי עונה בה לא הצליח להותיר חותם משמעותי בלודוגורץ, הוא יושאל לצהובים שכבר פרסמו באתר הרשמי של צירופו, אבל מיד מחקו את ההודעה.

מאמן מכבי תל אביב גאורגיוס דוניס. באדיבות מכבי תל אביב, אתר רשמי
יעמוד לראשונה על הקווים של מכבי תל אביב. דוניס/אתר רשמי, באדיבות מכבי תל אביב

גולסה כבר הספיק להתאמן בקרית שלום הערב

בתוך כך, מכבי תל אביב החלה אמש (שבת) את שבוע פ.צ. ריגה, כשהשחקנים ישבו לצפות ביריבתם במוקדמות ליגת האלופות ביום רביעי הקרוב וערכו היכרות ראשונה עם הקבוצה הלטבית שממוקמת ראשונה בטבלת הליגה המקומית.

אחרי ששלשום כבר חזרו שרן ייני ואנריק סבוריט להתאמן, הבוקר כבר ברור כי השניים מתוכננים לפתוח בהרכב. ייני יפתח במקום מתן בלטקסה ששיחק כבלם את צמד משחקי אלוף האלופים ואילו סבוריט יפתח במקום אופיר דוידזאדה שפתח כמגן שמאלי במשחקים מול הפועל באר שבע. המאמן גאורגיוס דוניס שממשיך להעביר את האימונים עם מסיכה, יעמוד לראשונה על הקווים ביום רביעי כמאמן החדש בקבוצה.

שחקנים שוחחו על המינוי של ולאדן איביץ' לווטפורד ותהו האם באמת הוא ייקח אליו את אחד משחקני הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully