וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בהולנד: שחקן קבוצת הנוער של דן האג טבע בחוף הים

קאיראן "מקס" וואנג, כדורגלן סיני שנחשב להבטחה גדולה, טבע במהלך בילוי בחוף הים עם חבריו: "הוא היה ילד מקסים, חברותי מאוד ואחד שכולם אהבו". וואנג זומן לאחרונה לנבחרת עד גיל 16 של סין

טרגדיה בהולנד: דן האג, המשחקת בליגה הבכירה בהולנד, הודיעה היום (שישי) ששחקן קבוצת הנוער, קאיראן "מקס" וואנג, מת בתאונה מצערת. "וואנג ושניים מחבריו נקלעו למזג אוויר סוער בזמן שבילו בים", סיפרו בתקשורת ההולנדית. "הם נעלמו ובזמן ששני חבריו נמשו מהמים על ידי עוברים ושבים, וואנג לא נמצא. רק יומיים לאחר מכן עוברי אורח מצאו את גופתו על החוף".

"היינו בהלם כששמענו שמקס טבע", אמר המנהל המקצועי של דן האג מוחמד חמדי. "הוא היה ילד מקסים, חברותי מאוד ואחד שכולם אהבו. הוא היה גם כישרון גדול, ואין לי ספק שהוא היה מגיע רחוק. אנחנו עדיין לא מעכלים ושולחים את תנחומינו למשפחתו. המועדון יעשה ככל שביכולתו לעזור למשפחה ולתמוך בה בימים הקשים האלו".

וואנג הגיע עם הוריו מסין להולנד לפני כמעט שש שנים. הוא החל לשחק כדורגל במועדון קטן, עד שב-2017 עבר לאקדמיה המפוארת של דן האג. הוא נחשב לאחד השחקנים הבולטים באקדמיה ואף זכה לזימון מהנבחרת עד גיל 16 של סין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully