וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ש"ייצרה הרתעה מקומית", מכבי תל אביב מבינה: "המשחק מול ריגה הכי חשוב בעולם"

14.8.2020 / 6:30

הצהובים שבעי רצון מ"הצהרת הכוונות" באלוף האלופים, אבל יודעים: אחרי שנתיים ללא הישגים באירופה, האתגר מול הלטבים הופך לקריטי. מאמצים להכשיר את ייני וסבוריט, בן חיים התרגש מהקאמבק "יותר מהבכורה בבוגרים"

תגובות בתום הפסדה של מכבי חיפה לבני סכנין בגביע הטוטו/דוברות מכבי חיפה

אחרי חגיגות זריזות וצילומים לאינסטגרם עם גביע אלוף האלופים, עברו במכבי תל אביב כבר אמש (חמישי) לחשוב ולדבר על ריגה. הקפטן שרן ייני שכמו אנריק סבוריט נמצא בספק למשחק מול הלטבים ביום רביעי, אמר אמש: "המשחק מול ריגה הוא הכי חשוב בעולם עבורנו. מכבי תל אביב ידעה בשנים האחרונות להגיע לשלבי הבתים באירופה, אבל בשנתיים האחרונות לא עמדנו במשימה ולא הצלחנו להעפיל לשלב הבתים. זה ה-DNA שאנחנו רוצים לייצר במכבי תל אביב ולכן זה כל כך חשוב לנו".

ייני וסבוריט לא שיחקו בשני המשחקים נגד הפועל באר שבע באלוף האלופים, אבל בניגוד לשחר פיבן שייעדר בוודאות בשל שבר באזור בוהן כף רגלו, ייני וסבוריט ינסו ביחד עם הצוות הרפואי של מכבי תל אביב, להכשיר את עצמם למשחק.

שחקן מכבי תל אביב שרן ייני. ברני ארדוב
"המשחק מול ריגה הוא הכי חשוב בעולם עבורנו". שרן ייני/ברני ארדוב

מי שזכה אמש לדקות ראשונות אחרי שובו מפראג, הוא טל בן חיים שגילה יכולת טובה ב-20 הדקות ששיחק והוא יקבל דקות גם נגד ריגה. "זכינו בתואר הזה אחרי שליטה מלאה בשני המשחקים מול אחת הקבוצות הדומיננטיות בליגה שרק לפני כמה שבועות זכתה בגביע המדינה כאן", אמר בן חיים. "ברמה המקומית תמיד טוב להצהיר על כוונות כבר בתחילת העונה ולייצר הרתעה בשלב כה מוקדם. עכשיו נשים את המדליה והגביע בארון ונתרכז בדבר הכי חשוב למועדון, להעפיל לשלב הבתים באירופה מה שמכבי תל אביב לא עשתה בשנתיים האחרונות".

עוד אמר בן חיים: "תקופת הקורונה קשה לכולם ולא רק בכדורגל. ברור שהיינו רוצים ליהנות בשבוע הבא מדחיפה של הקהל ובמיוחד אני ששיחקתי הערב לראשונה בבלומפילד אחרי היעדרות של ארבע שנים מהאיצטדיון. אבל שום דבר לא יהווה תירוץ אם לא נעפיל שלב. אני יודע עד כמה קשים המשחקים בכל שלב באירופה. מעולם לא חוויתי משחק קל באירופה".

טל בן חיים שחקן מכבי תל אביב מול נועם גמון שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
מוכן לקרב מול ריגה. טל בן חיים/ברני ארדוב

על החזרה שלו למכבי תל אביב ועל הופעת הבכורה המחודשת, אמר בן חיים: "התרגשתי כשעליתי לשחק יותר מההופעה הראשונה שלי בבוגרים ב-2007".

איתי שכטר ייצא היום מבידוד של יותר משבוע ויחזור להתאמן. במכבי תל אביב הכינו עבורו תכנית אימונים מיוחדת כדי שיוכל לתרום ביום רביעי. יונתן כהן ייעדר מהמשחק בשל כרטיס אדום מול סודובה לפני שנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully