וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב חוגגת תואר, פטריק ואן לוון: "היה כיף, מאמין בקבוצה הזאת"

הצהובים זכו באלוף האלופים, ההולנדי שעמד בפעם האחרונה על הקווים: "השחקנים רעבים". אבוקסיס: "חבל שלא נותנים לשחק בהרכבים חזקים"

מכבי תל אביב זכתה הערב (חמישי) בתואר ראשון לעונת 2020/21, כשניצחה את הפועל באר שבע 0:2 בגומלין של אלוף האלופים (0:4 בסיכום המשחקים). יונתן כהן כבש שער נפלא בדקה ה-13, אילון אלמוג הצטרף עם ביצוע יפה משלו בדקה ה-44, והצהובים המשיכו להוריד חלודה לקראת תחילת דרכם במוקדמות ליגת האלופות. גאורגיוס דוניס עדיין לא עמד על הקווים, וראה מהצד את בן ביטון רושם הופעת בכורה לא רעה. בשלהי המחצית השנייה עלה לכר הדשא גם טל בן חיים, לבכורה מחודשת במדים הצהובים. להפועל באר שבע, מנגד, נותרה עוד לא מעט עבודה לקראת מוקדמות הליגה האירופית ופתיחת ליגת העל, לאחר 180 דקות אפורות למדי מול האלופה.

פטריק לאן לוון שעמד על הקווים בפעם האחרונה אמר בסיום: "היה לנו הרבה כיף בשבועות האחרונים, עבדנו קשה בתנאים לא פשוטים. הצלחנו להוציא לא מעט דברים מהשחקנים. היינו דומיננטיים בשני המשחקים, למשך רוב הדקות. אני מאמין בקבוצה הזאת, בכישרון שיש לנו. השחקנים רעבים ורוצים להצליח באירופה, הבסיס כאן וצריך לבנות עליו. לדוניס יש מספיק ניסיון כדי להדריך את הקבוצה הזאת".

שחקני מכבי תל אביב ניק בלקמן, דור פרץ חוגגים עם יונתן כהן. ברני ארדוב
קלי קלות. הצהובים חוגגים/ברני ארדוב
יוסי אבוקסיס מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
מסתכל על חצי הכוס המלאה. אבוקסיס/ברני ארדוב

מנגד, המאמן המפסיד יוסי אבוקסיס סיכם ואמר: "חסרים לנו עוד זרים שיצטרפו, יותר מחצי-הרכב לא היה, אבל נכבד את השחקנים ששיחקו, הם עשו משחק לא רע. זה אלוף האלופים, אבל חבל שלא נותנים לקבוצות לשחק בהרכבים חזקים. הגענו בעמדה מאוד לא טובה מבחינת החיסורים, כמובן שנהיה עם הרבה שחקנים אחרים. ננסה לקחת את הדברים הטובים משני המשחקים האלה, גם לשחקנים המחליפים קשה לשחק כשהם 7-8 מחליפים ביחד. זו עדיין ההכנה, זה בסך הכל המשחק השני שלנו, אני מקווה שנגיע מוכנים למשחק נגד הגאורגים. נצטרך סבלנות, אני מאמין שתהיה לנו קבוצה טובה. לא תמיד המיליונים הם מה שעושים את הקבוצה. כשיהיה לנו את הסגל הסופי נוכל להציב מטרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully