וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו לאומית: הפועל פתח תקוה תפגוש את הפועל נוף הגליל בגמר

המלאבסים השיגו 0:2 בחוץ על הפועל אום אל פאחם, ויפגשו בגמר את הצפוניים שהביסו 0:3 את אחי נצרת וניצלו את התיקו של תל אביב בת ים

תגובות בתום הפסדה של מכבי חיפה לבני סכנין בגביע הטוטו/דוברות מכבי חיפה

הפועל פתח תקוה והפועל נוף הגליל הבטיחו הערב (חמישי) את מקומן בגמר גביע הטוטו לאומית לאחר שסיימו כראשי הבתים עם המאזן הטוב ביותר. המלאבסים, ללא שוערם ברק לוי שנמצא בבידוד, ניצחו 0:2 בחוץ את הפועל אום אל פאחם, כולל שער נפלא במספרת, בעוד הצפוניים הביסו 0:3 את מכבי אחי נצרת, וניצלו את הפסדה של בית"ר תל אביב בת ים, שלא הצליחה לנצח את סקציה נס ציונה, וסיימה עמה ב-1:1.

הפועל פתח תקוה נהנתה משערים של נפתלי בלאי (6) ואביב סאלם (39) שכבש במספרת נפלאה את שערה השני של קבוצתו. הקבוצה של מסאי דגו סיימה במאזן מושלם את שלב הבתים, מבלי שספגה ולו שער אחד בשלב הבתים. נוף הגליל סיימה אף היא במאזן מושלם את שלב הבתים, כשהערב היו אלה ירין חתוקאי (21), מוניר חוג'יראת (25) ורועי שוקרני (70) שכבשו לזכות הקבוצה של ירון הוכנבוים.

במשחקים נוספים הביסה העולה החדשה הפועל כפר שלם את הפועל רמת השרון 0:4, בעוד מ.ס. כפר קאסם מחצה בחוץ 0:6 את הפועל עפולה, כשמור פדידה מפגיז שלושער. הפועל ראשון לציון גברה בחוץ 0:2 על הפועל ירושלים מצמד של מוחמד במבה. מלבד פתח תקוה ונוף הגליל שהעפילו לגמר, שאר הקבוצות ישחקו בשבוע הבא במשחקי הדירוג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully