וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב-NBA מתכוננים לפלייאוף ייחודי: "לדירוג אין השפעה, יש המון סימני שאלה"

כל סדרות הפלייאוף נקבעו למעט יריבת הלייקרס בסיבוב הראשון: הקליפרס וקוואי מתכוננים ל"דברים הקטנים" שהשתנו, יוסטון מודאגת מהפציעה של ווסטברוק, יוקיץ' מוכן לאתגר

שחקני פיניקס סאנס חוגגים עם דווין בוקר/מתוך טוויטר

הקרב על המקום השמיני במערב עדיין נשאר פתוח, אבל שאר תמונת הפלייאוף ב-NBA כבר נסגרה. השאלה היחידה שנשארה פתוחה היא מול מי לוס אנג'לס לייקרס ישחקו בסיבוב הראשון, כאשר לפורטלנד (39:34), ממפיס (39:33), פיניקס (39:33) וסן אנטוניו (38:32) עדיין יש סיכוי לסיים במקום השמיני לקראת המשחקים המכריעים. כך או כך, בליגה כבר יודעים: השנה הפלייאוף ייראה אחרת, כשלאף קבוצה אין יתרון ביתיות, וכולם מגיעים במומנטום שונה מהעונה הרגילה, שכאילו נפתחה לה מחדש בבועה באורלנדו.

הקליפרס, למשל, הבטיחו הלילה את המקום השני במערב בזכות הניצחון 111:124 על דנבר, שסגורים במקום השלישי. הקליפרס (23:48) יפגשו בסיבוב הראשון את דאלאס (31:43), בסדרה מרתקת שמסדרת מפגש בין שני צמדים: פול ג'ורג' וקוואי לאונרד מול לוקה דונצ'יץ' וקריסטפס פורזינגיס. הקליפרס גברו על המאבס בשלושת המפגשים ביניהם העונה.

קוואי לאונרד, לוס אנג'לס קליפרס, מול שחקני דנבר נאגטס ניקולה יוקיץ'. GettyImages
שנה מיוחדת. לאונרד/GettyImages
קוואי לאונרד, לוס אנג'לס קליפרס. GettyImages
דברים שיש בפלייאוף ואין בבועה. לאונרד/GettyImages

עם זאת, קוואי יודע שהשנה באורלנדו הכל פתוח. "כרגע לא נראה שלדירוג יש השפעה", אמר קוואי, שזכה בשנה שעברה באליפות עם טורונטו, "כלומר, הלילה שיחקנו מול דנבר. לא נסענו לשם, לא שיחקנו באווירה שאנחנו רגילים, אין קהל. מעבר לזה, דברים קטנים, לנסוע לעיר אחרת ולנסות להתמקם ולהתייצב ולמצוא רוטינה בדרכים, אלה הם חלק מהקשיים שיש בפלייאוף ואין בבועה".

דנבר (26:46), שגם היא איבדה את יתרון הביתיות, אלמנט חשוב בפלייאוף שקבוצות זוכות בו בזכות עבודה קשה ועיקשת לאורך עונה שלמה - תפגוש בסיבוב הראשון את יוטה (28:43), כשהנאגטס במאזן 0:3 מול הג'אז. "יהיה מאץ'-אפ ממש טוב מול יוטה", אמר ניקולה יוקיץ', שיתמודד מול ההגנה של רודי גובר, "לא היה לי שום משחק קל מולם, תהיה סדרה מעניינת".

הסדרה עם הכי הרבה פוטנציאל לדרמה היא בין אוקלהומה סיטי (27:44) ליוסטון (27:44), כאשר ראסל ווסטברוק (שעדיין לא ברורה מידת כשירותו לפתיחת הפלייאוף) יפגוש את קבוצתו לשעבר, וכריס פול ישחק גם הוא מול חבריו לשעבר. הת'אנדר מוליכים בסדרה העונתית 1:2 על הרוקטס. בדיקת MRI גילתה שווסטברוק סובל ממתיחה, ומאמן יוסטון מייק ד'אנטוני הודה: "נראה איך הוא יגיב, כולנו מלאי תקווה (שישחק בפלייאוף), נראה בשבוע הבא. כרגע אני לא יודע". ברוקטס מעודדים שלפחות אריק גורדון חזר, ושיחק לראשונה בבועה. "היה כיף לחזור", אמר גורדון, שהסתפק ב-1 מ-9 מהשלוש ו-13 נקודות ב-5 מ-15 מהשדה.

עוד בוואלה!

"היה מקור השראה לרבים": המחוז שהכריז על "יום קובי בריאנט"

לכתבה המלאה
ג'ימי באטלר, מיאמי היט, מול טי ג'יי וורן, אינדיאנה פייסרס. GettyImages
מתגעגעים? וורן מול באטלר/GettyImages

במזרח יאניס אנטטוקומפו ומילווקי (16:45) יפתחו נגד אורלנדו (40:32), אבל גם בחטיבה המזרחית נראה שהקרב המסקרן יותר יהיה בין מקומות 4 ו-5: מיאמי (28:44) מול אינדיאנה (28:44), כאשר חובבי הכדורסל מחכים לראות האם הכושר המפתיע של טי ג'יי וורן בבועה יכול להימשך גם למאני טיים. וורן, כזכור, הורחק במפגש הקודם בין הקבוצות בינואר, כשג'ימי באטלר כינה אותו "רך". מיאמי במאזן 0:3 נגד הפייסרס העונה. הלילה טי ג'יי וורן ומלקולם ברוגדון קיבלו מנוחה, ואינדיאנה בכל זאת ניצחה את יוסטון. "כל השחקנים אצלנו, ברגע שהם מקבלים הזדמנות, עושים עבודה טובה", אמר מאמן אינדיאנה נייט מקמילן, שצפוי לתת לוורן מנוחה גם במשחק האחרון של העונה הרגילה בשישי בלילה.

המדורגת שלישית בוסטון (23:48) תשחק מול פילדלפיה (30:42), כשבסדרה העונתית הסיקסרס ניצחו 1:3 את הסלטיקס, אבל פילדלפיה שהפסידה שלושה משחקים רצופים בבועה גם איבדה את בן סימונס שנפצע וגמר את העונה. ג'ואל אמביד שיחק הלילה רק מחצית אחת בהפסד הסיקסרס, אחרי שהחמיץ את המשחק הקודם בגלל פציעה בקרסול. הלילה גם קיבל מכה בידו, במשחק אותו סיים עם 5 נקודות ב-14 דקות. "עברנו הרבה מערכים וחמישיות מההתחלה ועד עכשיו, ואם אתם מסתכלים על הקבוצה שלנו, המילה המשמעותית מבחינתו היא היכולת לעשות התאמה", אמר טוביאס האריס על המצב של הסיקסרס, "לעשות התאמות למי שנמצא, ולמי שלא נמצא, איך אנחנו אמורים לשחק ומה עלינו לעשות כדי להתקדם".

טורונטו (19:52) תחל את המסע להגנה על התואר מול ברוקלין (36:35), ואומנם הנטס הפסידו לראפטורס 3:1 במפגשים ביניהם העונה, אבל ברוקלין במאזן 2:5 בבועה. "יש הרבה סימני שאלה", אמר פול ג'ורג' לקראת הפלייאוף, "אבל אנחנו נגיע מלאי ביטחון. אנחנו משחקים בזירת קרב שוויונית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully