וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היה מקור השראה לרבים": המחוז שהכריז על "יום קובי בריאנט"

במחוז אורנג', המקום בו התגורר כוכב ה-NBA שנהרג בהתרסקות מסוק יחד עם בתו בתחילת השנה, יכבדו את זכרו ב-24.8, בתאריך המציין את מספרי החולצות שלו

קבוצת הכדורסל של ברצלונה מתכוננת לעונה/מתוך הטוויטר של ברצלונה

מחוז אורנג' בקליפורניה קבע כי החל מהשנה, יוקדש ה-24 לאוגוסט לזכרו של קובי בריאנט. כזכור, כוכבה לשעבר של לוס אנג'לס לייקרס נהרג יחד עם בתו ועוד שישה נוסעים בהתרסקות מסוק בינואר השנה. היום לזכרו של קובי ייערך יום לאחר יום הולדתו, אשר חל ב-23 באוגוסט, ויצוין ב-24 לחודש, שאלה כמובן שני המספרים (24 ו-8) המזוהים ביותר עם אגדת ה-NBA שהלכה לעולמה בנסיבות טרגיות.

יושבת ראש מועצת המחוז מישל סטיל הסבירה את ההחלטה, שהתקבלה לאחר הצבעה: "מדובר בחבר יקר ואהוב בקהילה שלנו, אשר העניק השראה לכל כך הרבה נשים וגברים וגרם להם לרדוף אחר החלומות שלהם ולעולם לא לוותר".

קובי בריאנט עם מסכה. GettyImages
"רגעים שראוי לחגוג אותם, אך גם כאלה שראוי לגנות". קובי בריאנט/GettyImages

מפקח המחוז דון וגנר התייחס גם לרגעים הפחות מחמיאים בקריירה של קובי, כולל התייחסות מרומזת לפרשיית האונס בו הואשם ב-2003: "חייו של קובי בריאנט, כמו כל אחד מאיתנו שאי פעם חי, מציגים רגעים שראוי לחגוג אותם, אך גם כאלה שראוי לגנות. כמו כולנו, קובי התמודד עם אתגרים שהוא יצר בעצמו, וגם כאלה שזרקו עליו החיים, עליהם הוא התגבר. היום, או חוגגים את המאמץ לגבור על אותם אתגרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully