וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים סילבס: "המחצית שנייה הייתה סבל אחד גדול"

12.8.2020 / 22:33

מאמן הפועל חיפה יודע ששחקניו עוד צריכים להשתפר לקראת פתיחת הליגה, אך לא היה מודאג: "צריך לקחת בחשבון שזה שלב מאוד מוקדם"

חיים סילבס בתום התיקו בין הפועל חיפה לעירוני קרית שמונה בגביע הטוטו/דוברות הפועל חיפה

בהפועל חיפה קיבלו ברגשות מעורבים את ה-2:2 הערב (רביעי) מול עירוני קרית שמונה שלמעשה חיסל את סיכויי שתי הקבוצות לעלות לחצי הגמר במפעל. לירן סרדל כבש ראשון עם בעיטה נהדרת לחיבורים (11), לוסיו איזן מהנקודה הלבנה אחרי נגיעת יד של רז שטיין בבכורה שלו (25). וויליאם אגאדה החזיר את היתרון לחיפה עם שער הבכורה שלו בדקה ה-32, אבל מיקי סירושטיין הורחק אחרי צהוב שני (53), הקבוצה של סילבס הלכה אחורה וספגה מרגלי האקס אופיר מזרחי, שכבש שער יפה בדקה ה-73.

מאמן הפועל חיפה חיים סילבס: "האמת שפתחנו את המשחק קצת מהוססים, בעיקר בגלל שזה משחק ראשון כל הסגל ביחד. ככל שנקפו הדקות השתפרנו עם זאת. יש על מה לבנות, רואים שיש דברים טובים שאפשר לבנות עליהם. כמובן שיש גם הרבה דברים שצריך לשפר. צריך לקחת בחשבון שזה שלב מאוד מאוד מוקדם בכדי להיות בכושר. עוד חדות ועוד מחץ ועוד רגליים שיהיו לנו יקלו עלינו. המחצית שנייה הייתה סבל אחד גדול, מאז האדום. זה מוקדם מידי בשבילי להישאר בעשרה שחקנים בעונה. יצאנו מזה בשן ועין מבחינת פציעות, והראש שלנו עכשיו במכבי חיפה".

מאמן הפועל חיפה, חיים סילבס. דני מרון
האדום פגע בקבוצתו. חיים סילבס/דני מרון

כובש השער הראשון להפועל חיפה לירן סרדל: "פתחנו קצת פחות טוב, עם השאר נכנסנו למשחק. הגענו לעוד מצבים חוץ מהגולים שהבקענו - ניקח את הדברים הטובים לקראת הדרבי". על שיתוף הפעולה בקבוצה עם אחיו ירין: "זו לא פעם ראשונה, אבל זה מרגש מאוד וכיף מאוד - ושרק ימשיך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully