וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני בית"ר מתוסכלים מההתנהלות עם איינבינדר, עסקת אצילי בהקפאה

12.8.2020 / 7:18

הירושלמים מחכים לקאמבק של מיכאל אוחנה ושומרים על אופטימיות, אבל במקביל יש לא מעט סימני שאלה: השחקנים טוענים שסאגת איינבינדר "מריחה לא טוב", המגעים עם אצילי הופסקו עד החלטת הפרקליטות, היכולת מאכזבת והמחסור בקהל מדאיג

תגובות בית"ר ירושלים אחרי ה-0:0 מול הפועל תל אביב/צילום: דוברות בית״ר ירושלים, עריכת וידאו: ניר חן

בבית"ר ירושלים עדיין מחכים לשער ראשון העונה אחרי ה-0:0 אמש (שלישי) נגד הפועל תל אביב. למרות זאת, בצוות המקצועי סבלניים משוכנעים כי מדובר בקבוצה טובה שתיראה הרבה יותר כשתשתחרר, אולי כבר ביום ראשון נגד מ.ס. אשדוד. תקווה נוספת מגיעה מכיוונו של מיכאל אוחנה, שצפוי לחזור ולקבל דקות בקרוב.

"בלי קשר למיכאל אוחנה, כולם צריכים להיראות יותר טוב אם נרצה להשיג משהו בעונה הזאת. גם אם גביע הטוטו זאת רק הכנה לליגה", אמרו במועדון.

מה שבכל זאת הדאיג את בית"ר זו האנמיות בחלק הקדמי ומיעוט המצבים אליהם הגיעה הקבוצה. בקבוצה הבהירו שלא יקדמו את עסקת עומר אצילי עד החלטת הפרקליטות, אבל כל משחק התקפי רע גורם לשמו לעלות שוב ונראה שהאפשרות שיצטרף תמשיך ללוות את המועדון בתקופה הקרובה. בכל מקרה, עד להחלטת הפרקליטות בבית"ר לא מתכוונים לערוך דיון פנימי בנושא.

שחקן בית"ר ירושלים, מקס גרצ'קין, מול עומר אצילי, מכבי תל אביב. דני מרון
כל המגעים הושהו. עומר אצילי/דני מרון

בנוגע לדן איינבינדר, שלא נכלל אתמול בסגל, עדיין לא ברור אם יהיה זה נוהל קבוע במשחקים הקרובים. בבית"ר לא מדברים עם הקשר על קיצוץ נוסף בשכרו מתוך אי נעימות, אבל בפועל הם דורשים שימצא קבוצה ולאחר מכן יגיע להסדר עם המועדון. למרות זאת, איינבינדר מתכוון להמשיך להילחם על מקומו. אור זהבי שלא התלבש אתמול גם כן אמור לחפש קבוצה חדשה.

ההתנהלות מול איינבינדר לא משפיעה רק במובן הכלכלי: אתמול כבר החלו להישמע קולות של תסכול וביקורת בחדר ההלבשה, וחלק מהשחקנים אמרו ש"זו התנהלות מבישה".

"דן חתם על קיצוץ של 25 וגם 30 אחוז והיה בהרכב באימון המסכם, אז למה לעשות את זה ככה?", אמר אחד השחקנים, ואחר הוסיף: "מיד כשקיצצו לשחקנים התחילו להפציץ ברכש ועכשיו אצילי שעולה לא מעט כסף נמצא על הפרק. זה מריח לא טוב".

עוד בוואלה!

גביע הטוטו: בית"ר ירושלים והפועל תל אביב נפרדו ב-0:0

לכתבה המלאה
שחקני בית"ר ירושלים. דני מרון
מודאגים מהיכולת, מחכים לקהל. שחקני בית"ר/דני מרון

מספר שחקנים הוצעו למועדון בעמדת המגן הימני, אך בשלב זה הוחלט כי החתמת קשר אחורי זר ושחרור מספר שחקנים במקביל, נמצאים בעדיפות עליונה. בפרדי פלומן אמור לקבל בשבוע הבא, ולמרות שחלאופילו פלייטר לא בלט אתמול, במועדון ישנה שביעות רצון מההשתלבות שלו ומהיכולת שהוא מציג באימונים. במועדון יודעים שמדובר בבחור צעיר שעוד יצטרך להשתפשף בחודשים הקרובים.

בנוסף לסימני השאלה, ראשי בית"ר לא מסתירים את הקושי שגורמים המשחקים ללא קהל. במועדון אמרו בסיום: "בשנה שעברה לא היה קהל רק בחלק האחרון של העונה, אבל עכשיו זה ככה כבר משלב ההכנה. משחק של בית"ר מול הפועל תל אביב אמור להיות חגיגה, וזה בדיוק להיפך. צריך למצוא פיתרון כדי שתהיה נוכחת מסויימת של קהל במגרשים. במתכונת הנוכחית, זה לא אותו ענף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully