וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוראל דגני: "היה מוזר ומרגש, אני והפועל תל אביב? זה כבר לא מעניין"

11.8.2020 / 23:17

הבלם ערך את הופעת הבכורה שלו בבית"ר דווקא מול האדומים: "היו קצת פרפרים". רוני לוי: "בתקופה הזאת אנחנו חסרי מחץ ופחות חדים"

תגובות בית"ר ירושלים אחרי ה-0:0 מול הפועל תל אביב/צילום: דוברות בית״ר ירושלים, עריכת וידאו: ניר חן

180 דקות חלפו בגביע הטוטו, ובית"ר ירושלים עדיין לא כבשה שער. הצהובים-שחורים סיימו הערב (שלישי) ב-0:0 עם הפועל תל אביב, במשחק כדורגל חלש בטדי. בסיום 90 הדקות נרשמו עימותים מילוליים בין עומאר בראון וארמנדו קופר, למספר משחקני בית"ר ירושלים. הרוחות נרגעו בהתערבות שחקנים נוספים משתי הקבוצות.

אוראל דגני, שרשם את הופעת הבכורה שלו דווקא מול האקסית האדומה, אמר: "מוזר, מרגש, משחק ראשון בבית"ר. נכנסתי ישר לקצב, ישר נגד הפועל, היו קצת פרפרים בהתחלה. היה כיף ללבוש בפעם הראשונה את המדים ולשחק בבית"ר. אני מאמין שיגיע לנו חיזוק בעוד מספר עמדות ושאפשר לעשות עונה טובה מאוד, יש פה שחקנים מוכשרים מאוד. בית וגן הפך להיות חממה, קבוצה חדשה, מקום חדש, כיף לבוא לאימונים, הכל שונה. נותן אנרגיות טובות, מאוד מקווה להוכיח את עצמי".

כשנשאל האם נעשה ניסיון להשאירו בהפועל תל אביב הבהיר: "אין טעם לעסוק בזה עוד, נהניתי בהפועל והיה לי טוב ועכשיו נכנסתי לאתגר חדש. זה כבר לא מעניין, אין טעם לעסוק בזה יותר. מספיק. אמרתי את שלי. עכשיו אני מתעסק בבית"ר ירושלים".

שחקן בית"ר ירושלים אוראל דגני. דני מרון
פרק חדש. דגני/דני מרון
שחקן הפועל תל אביב ארמנדו קופר מול שחקני בית"ר ירושלים. דני מרון
הרוחות התלהטו עם השריקה לסיום. קופר/דני מרון

המאמן רוני לוי הוסיף: "אנחנו יחסית מאוכזבים מהמשחק וזה אומר הכל. אני חושב שהמשחק הזה היה בשליטה שלנו, אבל לא תרגמנו את זה מספיק כדי להבקיע. בתקופה הזאת אנחנו חסרי מחץ ופחות חדים, דברים שנעבוד עליהם נשתפר. לנו ולכל הקבוצות, בגלל שהפגרה היתה קצרה, לא היה ממש מחנה אימונים לכולם, גביע הטוטו הוא סוג של משחקי הכנה, למרות החשיבות שלו. עברנו עוד משחק די קשה, שחקנים צברו דקות משחק, ככל שיצברו יותר דקות, נהיה קבוצה חזקה יותר ועם הרבה יותר מחץ".

על הופעת הבכורה של דגני אמר המאמן: "אני מכיר את אוראל טוב מאוד, הוא שחקן מנוסה ומאוד טוב, ואני בטוח שהוא יתרום לנו הרבה מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully