וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה דורשת 50 אחוז מעסקת דגני, בהפועל תל אביב הגיבו: "זה היה לפני הפירוק"

11.8.2020 / 19:14

הירוקים פנו באמצעות עו"ד כדי לקבל חצי מסכום המכירה לבית"ר ירושלים, בהתאם לסעיף שהוסכם כשהבלם עבר להפועל תל אביב ב-2016. גורם במועדון האדום: "הסכם שהיה לפני הפירוק לא תקף"

תגובות אחרי ניצחונה של מכבי חיפה על עירוני קרית שמונה/דוברות מכבי חיפה

מכבי חיפה פנתה היום (שלישי) להפועל תל אביב באמצעות עו"ד עופר בן אסא ודרשה ממנה להעביר לה מיידית 50 אחוזים מעסקת המכירה של אוראל דגני לבית"ר ירושלים. בחיפה טוענים שכשדגני עבר להפועל תל אביב בקיץ 2016 סוכם כי מכל מכירה עתידית תהיה הקבוצה זכאית לחצי מדמי ההעברה. כעת היא דורשת לקבל את חלקה בעסקה.

גורמים בהפועל תל אביב הגיבו לדרישת הירוקים וטענו: "העסקה הזו הייתה עוד לפני הפירוק של המועדון, וכל הסכם שהיה לפני הפירוק לא תקף".

המשא ומתן בין בית"ר להפועל תל אביב בעסקת דגני היה ממושך ומסובך. תחילה הקבוצה מהבירה התעקשה שלא תשלם דמי העברה תמורת הבלם אלא תעביר לאדומים שחקנים, אולם בסופו של דבר חתם דגני לשלוש שנים מבלי שעברו שחקנים אחרים כחלק מהעסקה.

אוראל דגני באימון בית"ר ירושלים. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
הסאגה לא תמה. דגני באימון בית"ר ירושלים/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

עוד במכבי חיפה: ייתכן שברק בכר יעניק לירדן שועה מקום בהרכב במשחק נגד בני סכנין (רביעי, 20:00, ספורט 5 לייב). גם יהב גורפינקל, צ'ארון שרי ורמי גרשון בתמונת ההרכב אך בשלב זה לא ברור מי מהשלושה יפתח ויקבל דקות כבר מהפתיחה. בחיפה ממשיכים לעסוק בניסיונות להחתים בלם זר וכן קשר מרכז שדה. לחיפה הוצעו בימים האחרונים לא מעט שחקנים אך בשלב זה במועדון עדיין לא נמצאים בשלבי סיכום עם אחד מהם.

* יריבת מכבי חיפה בסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית, זלייניצ'יאר, השלימה היום ניצחון שלישי בשלושה מחזורים בליגה הבוסנית, כשגברה 1:2 על בוראץ' באניה לוקה, שהייתה מושלמת עד המחזור. זלייניצ'יאר מדורגת ראשונה בליגה עם מלוא 9 הנקודות האפשריות ומאזן שערים 1:7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully