וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלה המלחמה על החוזה: דן איינבינדר לא בסגל בית"ר להפועל תל אביב

11.8.2020 / 13:31

למרות שתורגל אתמול בהרכב, הקשר קיבל הודעה כי אינו בסגל, כאשר במועדון מנסים להשתחרר מחוזהו הגבוה. בבית"ר הבהירו לשחקן שאם ימצא קבוצה הם ישמחו לדבר איתו על פיצוי. אדי גוטליב מתקרב להפועל תל אביב

רוני לוי מדבר לאחר ה-0:0 של בית"ר ירושלים עם בני יהודה/האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים

אחרי שגילתה שתשחק בחוץ מול טאוטה דורס מאלבניה בסיבוב הראשון במוקדמות הליגה האירופית, ואחרי התיקו מול בני יהודה במשחקה הראשון בגביע הטוטו, בית"ר ירושלים מתכוננת למשחק השני של העונה, נגד הפועל תל אביב (21:00, ספורט 5).

המאמן רוני לוי הזמין 22 שחקנים כאשר לפני המשחק ינופו שניים. הבוקר התקבלה תשובה סופית מהבקרה שהעבירה את השחקנים החדשים אוראל דגני ואורן ביטון שתורגלו ב-11 ויוכלו לפתוח, כאשר עבור דגני זו יכולה להיות כמובן בכורה פיקנטית מול הקבוצה אותה עזב בשבוע שעבר. עידן ורד אמור לחלק עומסים ולהתחיל על הספסל, כאשר לירן רוטמן אמור לקבל קרדיט בהרכב.

למרות שתורגל אתמול בהרכב וזומן לסגל היום, הודיעו הבוקר בבית"ר ירושלים לדן איינבינדר כי אינו בסגל הקבוצה למשחק מול האדומים. יש לציין שלא מדובר בהחלטה מקצועית, אלא כחלק מהתנהלות המועדון מול השחקן במטרה להשתחרר מחוזהו הגבוה. בבית"ר כבר הבהירו לשחקן ונציגיו כי הוא מוזמן למצוא קבוצה וכאשר יעשה זאת הם ישמחו לדבר איתו על פיצוי. יש לזכור שרק לפני שבועיים איינבינדר חתם על קיצוץ של 30 אחוז משכרו מבלי שנאמרה לו מילה בנוגע לעתידו.

הרכב משוער, בית"ר ירושלים: איתמר ניצן, שי קונסטנטין, דיוגו ורדאסקה, אוראל דגני, אורי מגבו, תמיר עדי, עלי מוחמד, חנן ממן, לירן רוטמן, אלירן עטר, שלומי אזולאי.

מאמן הקבוצה, רוני לוי: "היתה לנו פגרה קצרה וחזרנו לעניינים. מחר יש לנו משחק גביע הטוטו נגד הפועל תל אביב. זה משחק חשוב מאוד מבחינתנו, ואנחנו רוצים לנצח כדי לשמור על הסיכויים לעבור שלב. אנחנו מכירים את היריבות נגד הפועל תל אביב, שזה גם משהו תמיד חשוב למועדון ולקהל, נעשה את המקסימום כדי לנצח, לשחק טוב ולנצח".

שחקן הקבוצה, עלי מוחמד, הוסיף: "כיף להתחיל את הליגה, מתחילים עם גביע הטוטו, לאט לאט נגיע לדבר האמיתי. זה שלב הבתים, וצריך להשיג כמה שיותר נקודות. יכולנו לנצח את בני יהודה, אבל סיימנו בתיקו. זה היה משחק טוב, ואנחנו מחכים למשחק נגד הפועל תל אביב. זה כמו דרבי, אפילו שזה משחק ידידות נגד הפועל זה כמו דרבי. נקווה לנצח את המשחק נגדם".

עוד בוואלה!

הליגה האירופית: מכבי חיפה - ז'לייזניצ'אר, הפועל באר שבע - באטומי, בית"ר ירושלים בחוץ באלבניה

לכתבה המלאה

הפועל תל אביב

נכון ליממה לפני המשחק השני שלה בגביע הטוטו, הפועל תל אביב עדיין לא העבירה את הסגל שלה בבקרת התקציבים. אם לא יהיה שינוי עד 17:00, ניר קלינגר יצטרך שוב להסתדר ללא ארנסטס שטקוס ויגאל בקר, מה שאומר שרוי ברנס יפתח בין הקורות או שהפעם עידו שרון יקבל הזדמנות. שרון בן ה-19, שוער נבחרת הנוער, חתם היום על חוזה לחמש שנים ואמר לאחר החתימה: ""שמח ונרגש לחתום במועדון בו גדלתי, מודה לצוות ולהנהלה על התמיכה והאמון בי. אני נחוש להוכיח את עצמי במגרש. יאללה הפועל".

המגן ניב סרדל ושלושת הזרים החדשים ימשיכו להירשם על תקן נבחנים. נכון להיום בצהריים עדיין ישנם פערים עם טל כחילה ועומרי בן הרוש איתם מתקיים משא ומתן, כאשר גם בנוגע לאור זהבי חודשו השיחות אך כרגע אין התקדמות. איאד אבו עביד ערך אימון חלקי ועשוי לערוך מבחן כשירות לקראת המשחק.

האם המחליף של דגני בהפועל תל אביב יהיה אדי גוטליב? הבלם ששיחק בקבוצה בעבר מתקרב לקבוצה, כאשר המגעים בין הצדדים החלו על חוזה לשנתיים ובימים הקרובים אמורה להתברר סופית הסוגייה.

הרכב משוער, הפועל תל אביב: רוי ברנס, ניב סרדל, רז שלמה, איאד אבו עביד, דני גרופר, דורון ליידנר, שי אייזן, עמית מאיר, ארמנדו קופר, עומרי אלטמן, לבאן קוטאליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully