וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: יורגוס דוניס העביר אימון ראשון, הבלם דניס פוליאקוב מועמד

11.8.2020 / 21:15

המאמן עדיין לא מונה רשמית בגלל סוגיית המענקים, אבל כבר נכח בקרית שלום ופגש את שחקניו. הבלארוסי ששיחק אצלו בניקוסיה נמצא ברשימות, אמאדור עבר בדיקות בסראגוסה

יורגוס דוניס, מאמנה החדש של מכבי תל אביב, נחת בישראל/צילום: דני מרון

יורגוס דוניס וצוותו, שנמצאים כבר יומיים בישראל, העבירו היום (שלישי) את אימון הבכורה שלהם במכבי תל אביב. עד כה לא הוציאה מכבי תל אביב הודעה רשמית על הגעתו של דוניס, וגם לא בישרה רשמית על צירופו. עם זאת, דוניס נכח היום בקרית שלום, פגש את השחקנים, שוחח עמם, וכבר העביר אימון ראשון עם שחקני האלופה. חלק מהשחקנים העידו כי התרשמו לטובה מהיווני, שבשיחת הפתיחה "גילה בקיאות" בנעשה בקבוצה.

מה שעמד במחלוקת בין הצדדים היה גובה הבונוסים להם יזכה דוניס במקרה של העפלה לשלב הבתים של ליגת האלופות והליגה האירופית. באשר לחוזה הבסיסי בגובה של 400 אלף יורו נטו לעונה, קיימות הבנות אך כאמור מה שעוד פתוח זה נושא הבונוסים. דוניס וצוותו נמצאים בשתי דירות שונות בתל אביב וימי הבידוד שלהם כבר נספרים להם.

גאורגיוס דוניס מאמנה החדש של מכבי תל אביב. דני מרון
מחלוקת לגבי גובה הבונוסים. יורגוס דוניס/דני מרון

המטרה הראשונה של דוניס בחיזוק הסגל היא כמובן מציאת בלם זר שיתפוס את מקומו של ז'איר אמאדור, שעבר היום את הבדיקות הרפואיות בסראגוסה יחד עם שלושת המצטרפים החדשים של הקבוצה, שעדיין צריכה לשחק בפלייאוף על העלייה לליגה הבכירה בספרד. הבלם שיחגוג בעוד 10 ימים את יום הולדתו ה-31, עזב את מכבי תל אביב שנה אחת לפני תום חוזהו ואחרי שהיה שותף לשתי אליפויות.

אחד המועמדים להחליף את אמאדור הוא הבלארוסי דניס פוליאקוב, ששיחק אצל המאמן היווני באפואל ניקוסיה והיה שותף לאליפות ב-2017/18. פוליאקוב בן ה-29 הוא שחקן חופשי מאז שוחרר מאוראל הרוסית במרץ האחרון (32 משחקים בפחות מעונה וחצי) ולפני כן שיחק שנים בבאטה בוריסוב, איתה זכה בשש אליפויות והופיע בליגת האלופות. את דרכו החל בשחטיור סוליגורסק, שהגישה לו הצעה כבר לפני כמה חודשים כדי שיחזור, אבל פוליאקוב מעדיף להמשיך לשחק מחוץ לבלארוס והוזכר גם כמועמד לקייראט הקזחית. מאז 2011 הוא גם משתייך לנבחרת בלארוס, במדיה כבש שער אחד ב-43 הופעות.

עוד בוואלה!

הקטר כבר מצפצף: הכירו את יורגוס דוניס, מאמנה המיועד של מכבי תל אביב

לכתבה המלאה
דניס פוליאקוב בלם נבחרת בלארוס. GettyImages
ניסיון גם בליגת האלופות. דניס פוליאקוב/GettyImages

* ריגה, יריבת מכבי תל אביב בסיבוב הראשון של מוקדמות ליגת האלופות, רשמה היום ניצחון 13 ברציפות בליגה, כשגברה 0:1 דאוגאבפיל. ריגה מוליכה את הטבלה בהפרש 8 נקודות מהמקום השני, ולמעשה מאז שהפסידה במחזור הראשון - היא ניצחה ב-13 המשחקים הבאים, ויש לה 39 נקודות מ-42 אפשריות ומאזן שערים 8:34.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully