וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפנית: ג'רפי יצטרף לאימוני מ.ס. אשדוד, שתתבע את הפועל תל אביב

עודכן לאחרונה: 12.8.2020 / 0:20

אשדוד הודיעה לשוער לחזור לאימונים אחרי שהאדומים השאילו אותו לחדרה ללא האישור של בן זקן. שחקנים הסכימו לקיצוץ בשכר הנטו

יורגוס דוניס, מאמנה החדש של מכבי תל אביב, נחת בישראל/צילום: דני מרון

התפתחות בפרשת יואב ג'רפי: מ.ס. אשדוד הודיעה לשוער כי הוא צריך לחזור לאימוני הקבוצה בעקבות ההחלטה של הפועל תל אביב להשאילו להפועל חדרה ללא האישור של ג'קי בן זקן.

כפי שפורסם כאן, מ.ס. אשדוד תתבע את הפועל תל אביב על הפרת הסכם ההשאלה של ג'רפי להפועל תל אביב ולמרות הניסיונות של השוער לשכנע את ראשי אשדוד לאפשר לו לשחק בהפועל חדרה, באשדוד מסרבים ועומדים על כך שג'רפי יחזור להתאמן בשורות אשדוד על פי החוזה שיש לו בקבוצה.

מי שממתינה כל העת ותצטרך כעת להחליט מה היא עושה זו הפועל חדרה, שבנתה על ג'רפי כשוער ראשון ומאחר שאשדוד מסרבת לאפשר זאת במסגרת השאלת משנה מהפועל תל אביב, היא תצטרך כנראה לחפש שוער אחר. אם אשדוד לא תוותר, המועמדים המובילים להגיע לחדרה הם רובי לבקוביץ' ועומרי גלזר.

שוער הפועל תל אביב יואב ג'רפי. דני מרון
ישחק בחדרה בסוף? יואב ג'רפי/דני מרון
רן בן שמעון מאמן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
אסיפה ארוכה אחרי ההפסד. רן בן שמעון/לירון מולדובן

שחקני מ. ס. אשדוד חתמו על הסכם קיצוץ של 22 אחוז משכר הנטו שלהם לעונה הקרובה. הקיצוץ יחול רק על מי שמרוויח מעל 10 אלף שקל נטו בחודש. ההסכם הושג בשיחות שניהל ג'קי בן זקן מול רועי גורדנה הקפטן וכאמור כל מי שנכנס לקטגוריית השכר הזו, חתם והחוזים החדשים כבר הופקדו ברשות לבקרת תקציבים.

בתוך כך, המאמן רן בן שמעון ערך אתמול אסיפה ארוכה מאוד בת שעה בה שטח בפני השחקנים הרבה טענות וביקורת כלפי ההופעה שלהם בשבת האחרונה בהפסד להפועל תל אביב. "אנחנו כל הזמן מדברים על שינוי בגישה ובקבלת ההחלטות ותראו כמה טעויות אנחנו עושים".

בן שמעון הציג לשחקנים את השגיאות במשחק האחרון ובאשדוד מקווים לראות שינוי הערב מול בני יהודה במחזור השני של גביע הטוטו. מהמשחק ייעדר הבלם גיל כהן שהורחק מול הפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully