וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוניו קונטה: "מעולם לא ראיתי את לוקאקו משחק ככה", החלוץ: "אני? בארלה המצטיין"

מאמן אינטר פרגן לבלגי אחרי ה-1:2 על לברקוזן שהעניק לקבוצתו את המקום בחצי גמר הליגה האירופית. בארלה: "הראינו שיש לנו ביצים"

רומן שירוקוב מכה שופט כדורגל במהלך משחק ראווה ברוסיה/טוויטר

באינטר חגגו אמש (שני) העפלה ראשונה לחצי גמר אירופי מאז עונת 2009/10, אז זכתה הקבוצה בליגת האלופות, באליפות הסריה A ובגביע האיטלקי. השחקנים של אנטוניו קונטה יכלו לנצח בתוצאה גבוהה בהרבה, אך הסתפקו ב-1:2 על באייר לברקוזן בדרך לארבע האחרונות של הליגה האירופית. ניקולו בארלה העלה את הנראזורי ליתרון (15), רומלו לוקאקו הכפיל (21), כששער מצמק של האברץ בדקה ה-25 שמר את אינטר דרוכה עד הסיום, אך לא מנע ממנה את הניצחון.

"אנחנו מאוד מרוצים, הצגנו יכולת נהדרת", אמר מאמן אינטר אנטוניו קונטה בסיום. "התכוננו למשחק בצורה טובה, לא נתנו להם לשחק בסגנון שהם אוהבים. עשינו את מה שעבדנו עליו באימונים. הבחורים הראו עד כמה הם רעבים ועד כמה הם נחושים להוכיח מה הם שווים. אנחנו בחצי גמר הליגה האירופית, ואנחנו מרוצים. אנחנו רוצים להשיג את המקסימום, אנחנו רוצים ללכת עד הסוף".

המאמן דיבר על לוקאקו, ששוב היה ענק: "מעולם לא ראיתי אותו משחק ככה. הוא היה נהדר, אבל כך גם כל הקבוצה".

חלוצה של אינטר רומלו לוקאקו הבקיע אתמול בפעם התשיעית ברציפות בליגה האירופית. זהו רצף הכיבושים הארוך ביותר של שחקן כלשהו במפעל (גם בתקופה שנקרא גביע אופ"א). הבלגי סירב להתרשם בסיום מציון הדרך שהשיג: "שיאים הם שיאים, אבל הניצחון שהשגנו היום היה הדבר החשוב ביותר. לברקוזן קבוצה עם הרבה איכויות ומאמן מצוין. עשינו יותר מידי טעויות בחלק הקדמי ויכולנו לנצח בפער גדול יותר".

מאמן אינטר אנטוניו קונטה. רויטרס
מרוצה מהיכולת של שחקניו. קונטה/רויטרס

לוקאקו התייחס ליכולת של קבוצתו: "רואים בבירור שהשתפרנו בתקופה האחרונה. אנחנו רק צריכים לעבוד על הסיומת שלנו ולנצל את ההזדמנויות שאנחנו מקבלים כדי להרוג משחקים מוקדם יותר. יש לנו עכשיו שבוע להתכונן לחצי הגמר. זה יהיה עוד משחק ענק ואנחנו מתכוונים להגיע מוכנים. אני חושב שהייתי טוב, אבל אין ספק שהמצטיין במשחק הוא בארלה, הוא היה מצוין".

כובש השער הראשון לזכות אינטר, ניקולו בארלה: "הוכחנו מה אנחנו שווים לכל מי שאמר שאנחנו לא קבוצה טובה, והראינו שיש לנו ביצים. יכולנו להרוג את המשחק מוקדם יותר ולהיות יותר רגועים, אבל לברקוזן קבוצה מאוד חזקה וגרמה לנו בעיות. עכשיו שהוכחנו מי אנחנו, אנחנו רוצים להגיע לגמר. כמו שאנחנו מכבדים את כולם במפעל הזה, גם הם צריכים לדאוג לגבינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully