וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכאל צורק: "ג'יידון סאנצ'ו ישחק העונה בבורוסיה דורטמונד, זה סופי"

מנכ"ל הצהובים-שחורים התייחס לכל הדיבורים סביב הקיצוני והמעבר למנצ'סטר יונייטד: "אנחנו מתכננים את העונה איתו". בנוסף, הוא אישר שחוזהו של סאנצ'ו הוארך בצורה סודית בקיץ שעבר עד 2023

מנצ'סטר סיטי מתכוננת לליגת האלופות/מתוך הטוויטר של מנצ'סטר סיטי

בורוסיה דורטמונד הודיעה הערב (שני) כי ג'יידון סאנצ'ו יישאר בקבוצה גם בעונה הקרובה. כזכור, הדדליין שהצהובים-שחורים העניקו למנצ'סטר יונייטד חלף הבוקר כשהקיצוני האנגלי יצא איתם למחנה האימונים. עם זאת, באנגליה פורסמה ידיעה בשעות האחרונות לפיה יונייטד עדיין משוכנעת שתוכל להנחית אצלה את סאנצ'ו.

ג'יידון סאנצ'ו שחקן בורוסיה דורטמונד. GettyImages
עכשיו זה סופי? סאנצ'ו באימון היום/GettyImages

הערב בשאלות לתקשורת במחנה האימונים בשוויץ אמר הדירקטור לענייני ספורט מיכאל צורק: "אנחנו מתכננים את העונה הקרובה עם ג'יידון סאנצ'ו. הוא ישחק אצלנו בעונה הקרובה. ההחלטה היא מוחלטת וסופית. אני חושב שזה עונה על כל השאלות בנושא". כמו כן, צורק אישר שבורוסיה דורטמונד האריכה בצורה סודית את חוזהו של סאנצ'ו בעונה שעברה עד 2023, ככל הנראה עבור סכום גבוה משמעותית ממה שהיה עד אז כשאמר: "בקיץ שעבר התאמנו את המשכורת של ג'יידון להתפתחות שלו ככדורגלן. לכן, כבר הארכנו את החוזה שלו עד 2023 אז".

אחת המשמעויות של הארכת החוזה הזה היא כמובן העובדה שבורוסיה דורטמונד לא תהיה לחוצה למכור את האנגלי גם בקיץ הבא כיוון שהוא לא יעמוד לפני עונה אחרונה בחוזה. לפני החתימה בקיץ שעבר, חוזהו של סאנצ'ו היה עד 2022 ולכן היה יכול להיווצר מצב בו הוא עומד לפני עונה אחרונה בחוזה והקבוצה הייתה מחויבת למכור אותו כדי שלא יעזוב ללא תמורה.

לפי דיווחים בגרמניה, סאנצ'ו לא יישאר בידיים ריקות ויקבל שדרוג משמעותי בחוזהו אם אכן יישאר לעונה נוספת בבורוסיה דורטמונד.

גם מאטס הומלס התייחס להישארות של סאנצ'ו ואמר: "ג'יידון יכול להיות זה שיעשה את השינוי עבורנו. אני שמח מאוד שהוא נשאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully