וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחטאר וסולומון בחצי גמר הליגה האירופית, סביליה עלתה בתום דרמה

הקשר שותף ל-18 דקות ב-1:4 המשכנע על באזל, ויהיה הישראלי העשירי בחצי גמר אירופי. אוקמפוס נתן לסביליה 0:1 על וולבס בדקה ה-88

מנצ'סטר סיטי מתכוננת לליגת האלופות/מתוך הטוויטר של מנצ'סטר סיטי

משחקי חצי גמר הליגה האירופית נקבעו הערב (שלישי), אחרי ששחטאר דונייצק וסביליה העפילו. האוקראינים הביסו 1:4 את באזל, בעוד סביליה רשמה 0:1 דרמטי על וולבס.

חצאי הגמר:

שחטאר דונייצק - אינטר

סביליה - מנצ'סטר יונייטד

שחקני שחטאר דונייצק חוגגים עם טייסון. GettyImages
הצגה ברזילאית/GettyImages

שחטאר דונייצק - באזל 1:4

קבלו את הישראלי העשירי בחצי גמר אירופי, והראשון מאז מונס דאבור לפני שנתיים. מנור סולומון אמנם היה רק שותף חלקי בהצגה הברזילאית של האוקראינים הערב, אבל כך או כך העונה החלומית שלו נמשכת, והוא ינסה להמשיך אותה במפגש היוקרתי מול אינטר. גם הפעם עלה סולומון כמחליף וגם הפעם היה שותף לבליץ של שחטאר בדקות הסיום, אם כי הפעם לא כבש ולא בישל. כאמור, היתה זו הצגה כל ברזילאית: מרלוס סידר לג'וניור מוראס (2) ולטייסון (22) את שני השערים הראשונים, ובהמשך אלאן פטריק (75) ודודו (88) הענישו את באזל במתפרצות קטלניות כשהשוויצרים ניסו לצאת קדימה ולחזור למשחק. ואן וולפסינקל רק צימק בדקה ה-92, אבל בשורה התחתונה שחטאר עולה לחצי הגמר בפעם השלישית בתולדותיה.

מהלך המשחק

דקה 2: גול! שחטאר עולה ל-0:1 מוקדם. ג'ורג'ה ניקוליץ' יצא לא טוב לכדור קרן של מרלוס, ג'וניור מוראס ניצל זאת כדי לבעוט מקרוב פנימה.

דקה 22: גול! 0:2 קל לשחטאר. התקפת מעבר הסתיימה בבעיטה של טייסון שניתזה לרשת משחקן הגנה שוויצרי. מרלוס עם בישול שני הערב.

דקה 72: מנור סולומון נכנס במקום מרלוס ל-18 הדקות האחרונות.

דקה 75: גול! 0:3 לשחטאר. טייסון הוכשל ברחבה, השופט פסק על פנדל, אותו בעט אלאן פטריק לרשת הגבוהה.

דקה 88: גול! עוד מתפרצת קטלנית של הברזילאים של שחטאר מסתיימת עם כדור ברשת. הפעם דודו היה זה שסיים בעוצמה אחרי מסירה של טטה. 0:4 לשחטאר.

דקה 91: גול! שער ניחומים לבאזל. החלוץ ההולנדי ריקי ואן וולפסינקל דחק מקרוב את ה-1:4 אחרי ערבוביה ברחבת שחטאר.

עוד בוואלה!

מנור סולומון לאחר השער: "ג'וקר מהספסל? כבשתי גם בליגת האלופות"

לכתבה המלאה
לוקאס אוקאמפוס, סביליה חוגג. GettyImages
איזו דרמה. אוקמפוס חוגג/GettyImages

וולבס - סביליה 1:0

איזה פספוס של וולבס. הקבוצה של נונו אספיריטו היתה קרובה להישג מרשים בשנת החזרה שלה למפעלי אופ"א - אחרי היעדרות של 40 שנה - אבל פספסה את הניצחון ברגע האחרון. בדקות הראשונות עוד נראה היה שזה הולך לכיוון שלה, כשאדאמה טראורה היתל שוב שוב בשחקני ההגנה של סביליה ואף סחט פנדל, אולם ראול חימנס החמיץ אותו בדקה ה-13, והחל מאותו רגע הספרדים השתלטו על העניינים. בדקה ה-88 הם באו על שכרם, כשלוקאס אוקמפוס כבש שער ניצחון דרמטי ושלח את מלכת המפעל, שמעולם לא הפסידה לקבוצה מהפרמיירליג בליגה האירופית, לחצי הגמר נגד מנצ'סטר יונייטד.

דקה 13: וולבס החמיצה פנדל. אדאמה טראורה דהר בעוצמה וסחט עבירה מדייגו קרלוס ברחבה. השופט התמהמה ובסופו של דבר פסק על פנדל בעזרת ה-VAR, אבל ראול חימנס בעט פנדל חלש ויאסין בונו הדף.

דקה 77: כמעט שער במשחק הפושר בדואיסבורג. אבר באנגה סובב כדור חופשי מדויק לפינה, רוי פטריסיו הדף בקצות האצבעות. כמעט 0:1 לסביליה.

דקה 88: גול! סביליה עלתה ל-0:1 דרמטי. אבר באנגה הגביה, לוקאס אוקמפוס התרומם ונגח לרשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully