וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנור סולומון לאחר השער: "ג'וקר מהספסל? כבשתי גם בליגת האלופות"

הישראלי הפגין ביטחון לאחר שכבש במהלך ה-0:3 של שחטאר דונייצק על וולפסבורג, ובדרך לרבע גמר הליגה האירופית גם סחט מחמאות: "הראה כמה כישרון יש על ספסל שחטאר"

אימון ריאל מדריד/האתר הרשמי של ריאל מדריד

אנשי ושחקני שחטאר דונייצק חגגו הערב (רביעי) עלייה לרבע גמר הליגה האירופית לאחר 0:3 בחוץ על וולפסבורג, כשמנור סולומון מעורב במהלך שהוביל לשער הראשון וכובש את השני של קבוצתו. בכך האוקראינים השלימו 1:5 בסיכום שני המפגשים וישחקו בטורניר הפיינל 8 שישוחק בגרמניה, אשר בסיומו תיקבע מחזיקת המפעל. הישראלי נכנס כמחליף בדקה ה-77, מסר לדודו שבישל לג'וניור מוראלס את ה-0:1 בדקה ה-89, וכבש בעצמו שתי דקות לאחר מכן.

מדובר בשערו השלישי של סולומון במפעלים האירופיים, לאחר שמוקדם יותר העונה כבש פעמיים במסגרת ליגת האלופות. בפעם הראשונה עשה זאת במשחק חוץ מול אטאלנטה, לאחר שהעניק לקבוצתו 1:2 בתוך תוספת הזמן. בפעם השנייה כבש הישראלי בסיטי אוף מנצ'סטר מול מנצ'סטר סיטי, וסייע לקבוצתו לצאת ממשחק החוץ עם נקודה מפתיעה. כעת, כבש הישראלי את שער הבית הראשון במפעל אירופי לזכות שחטאר.

מנור סולומון שחקן שחטאר דונייצק עם דודו. רויטרס
סוף סוף כבש שער ביתי באירופה לזכות שחטאר. סולומון עם דודו/רויטרס

מנור סולומון נשאל על ידי התקשורת המקומית לגבי מעמדו כשחקן שמשנה משחק מהספסל: "אני לא יודע אם אני ג'וקר, אבל בכל פעם שאני עולה למגרש אני רוצה לעזור לקבוצה, בשערים או בישולים. עשיתי את זה גם בליגת האלופות וגם בליגה האירופית". לגבי זהות היריבה בשלב הבא: "לא יודע איזו קבוצה טובה יותר מהשנייה, עדיין לא ניתחנו לעומק אף יריבה. בכל מקרה, לא משנה מול מי נשחק - ניתן מעצמינו מאה אחוז".

"שחטאר הייתה הקבוצה הטובה יותר הערב", כתב הפרשן בוגדאן בוגה באתר של אופ"א. "שחקניה נאלצו לחכות לשערים שהגיעו מאוד מאוחר, אבל כשהם הגיעו הם נשפכו!". בוגה החמיא לשני שחקנים בשחטאר: מוראלס וסולומון. "ג'וניור מוראלס הזכיר לנו למה הוא הטופ סקורר של שחטאר בשתי העונות האחרונות, וסולומון שוב הראה כמה פוטנציאל יש על הספסל של לואיס קסטרו".

מאמן שחטאר לואיס קסטרו אמר בסיום: "במחצית השנייה המטרה שלנו הייתה להבקיע כדי לנצח את המשחק. לא הייתה לנו כוונה להתגונן ולחכות שהמשחק יסתיים. אני מרוצה מהצורה בה ניצלנו את המצבים שהיו לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully