וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: יוסי גינזבורג ומאוריסיו חתמו בעפולה, זר חדש להפועל פתח תקוה

עודכן לאחרונה: 10.8.2020 / 21:14

שוער מכבי פתח תקוה והחלוץ ששיחק בקרית שמונה ואשדוד, הצטרפו לקבוצה של שלומי דורה. היגור וידאל אצל המלאבסים, גיל סלם בראשון לציון, חיים איצרין ברעננה

חגיגות העלייה של בני סכנין/צילום וידאו: מישה סטפנוב

הפועל עפולה הודיעה הבוקר (שני) על החתמתו של מאוריסיו. החלוץ הברזילאי ששיחק ארבע שנים בליגת העל במדי מ.ס אשדוד ועירוני קרית שמונה ינחת בימים הקרובים בישראל ויצטרף לקבוצה של שלומי דורה, ששרדה ברגע האחרון בליגה הלאומית. מאוריסיו בן ה-27 שיחק אשתקד בנאה סלאמיס הקפריסאית, ואחרי חתימתו אמר דורה: "אנחנו לאט לאט מגבשים את הסגל ואני מרוצה מאוד מההצטרפות של מאוריסיו. זוהי תוספת כוח משמעותית עבורנו".

בשעות הערב צירפה עפולה גם את השוער יוסי גינזבורג, שעלה ליגה עם מכבי פתח תקוה וחתם לעונה אחת. המאמן דורה התייחס להחתמת השוער בן ה-28 ואמר: "יוסי הוא חיזוק נהדר עבורנו בעמדה כה חשובה. הפועל עפולה תהיה השנה קבוצה שאוהדיה יהיו גאים בה, בתקווה שהם יהיו איתנו ביציעים".

הפועל פתח תקוה החתימה את הברזילאי היגור וידאל. הקשר בן ה-24 מגיע מז'לגיריס וילנה הליטאית, וקודם לכן שיחק שלוש שנים במדי פאס יאנינה היוונית. הוא חתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת, ולאחר שנחת בישראל שלשום נכנס לבידוד של 14 יום.

עוד בוואלה!

שלומי דורה: "היעד הבא? הישרדות VIP", ערן לוי: "אם יתנו חוזה, אחשוב על זה"

לכתבה המלאה

* הפועל רעננה הודיעה על החתמתו של חיים איצרין, המגן ששיחק בעונה החולפת בעירוני ניר רמת השרון. איצרין בן ה-33 שיחק לאורך מרבית הקריירה בהפועל אשקלון עימה העפיל לליגת העל ב-2016, ורשם עלייה מהלאומית גם במדי הפועל כפר סבא ב-2019.

* הפועל ראשון לציון הודיעה על צירופו של גיל סלם בן ה-24, ששיחק בעונה הקודמת במ.ס. כפר קאסם והחל את הקיץ בהפועל חדרה. סלם אמר לאחר החתימה: "אני שמח להגיע למועדון גדול כמו הפועל ראשון לציון ואעשה את המקסימום כדי לעזור לקבוצה העונה".

* סקציה נס ציונה החתימה את הבלם גל בן נעים. השחקן בן ה-24 גדל במחלקת הנוער של הפועל חיפה ושיחק בנבחרת הנוער של ישראל, ובעונה החולפת לבש את מדי מכבי צור שלום מליגה א' צפון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully