וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי דורה: "היעד הבא? הישרדות VIP", ערן לוי: "אם יתנו חוזה, אחשוב על זה"

מאמן הפועל עפולה היה מאושר בתום ה-0:2 על הפועל מרמורק שהעניק לקבוצתו עונה נוספת בליגה הלאומית: "מקדיש את ההישארות לאבא שלי". הכוכב יישאר? ניסן יחזקאל כעס: "שיפוט מתנשא"

בווידאו: התגובות אחרי משחק האימון בין בית"ר ירושלים למכבי תל אביב/אתר רשמי בית"ר ירושלים

דקות ארוכות חגגו אנשי הפועל עפולה את ה-0:2 שהשיגו הערב (ראשון) שקבע כי השחקנים של שלומי דורה ישחקו עונה נוספת בליגה הלאומית. הקבוצה מהעמק הייתה עמוק בתוך הקבר, כשהייתה בפיגור 4:2 מול הפועל אשקלון לפני חודש וחצי, במשחק בו עפולה הייתה חייבת את הניצחון, אך שחקניה עשו מהפך מדהים, השלימו 4:5 במשחק ולאחר מכן ניצחו חמישה משחקים נוספים שהבטיחו לקבוצה את ההישרדות בליגת המשנה בישראל.

כוכב הקבוצה ערן לוי אמר בסיום: "לא פייר להגיד שאני האחראי על ההישארות, כולם נלחמו וזה ממש לא רק ערן לוי. היו שערים ובישולים, אבל זה רחוק מלהיות ערן לוי לבד. אם הגעתי לפה זה אומר שאני צריך להיות פה במעמד הזה. אני שמח שעשינו את מה שעשינו. הייתה לנו מטרה מטורפת. הייתי עם נתניה עם 30 אלף צופים פה והיום ההרגשה היא לא פחות מטורפת. אני שמח שעשינו את זה. ניסן יחזקאל מכיר אותי ושם עליי שחקן ששמר עליי אישית כמו לפני 10 או 15 שנה. כדי לנצח, צריך לעשות הכול. אפשר היום לא לשחק עליי כדי שנרוויח עוד שחקן. מגיע ליובל שוואט שהוא שחקן בית. העונה הבאה בהפועל עפולה? אם יתנו לי חוזה, אני אחשוב על זה".

ערן לוי שחקן הפועל עפולה. קובי אליהו
"שמח שעשינו את זה". ערן לוי/קובי אליהו

שחקני עפולה המאושרים שפכו מים על מאמנם שלומי דורה, שאמר בסיום: "ברור שהאמנתי, זו הייתה הסיבה שחתמתי בעפולה כי ידעתי שאני מסוגל. קיבלתי הרבה הודעות למה אני צריך את זה, זה יהרוס לי את הקריירה, קבוצה גמורה ומועדון מפורק. זה רק חיזק ואתגר אותי עוד יותר. היעד הבא: הישרדות VIP. ההרגשה שלנו מעולה, הרגשה טובה. בשביל רגעים כאלה עובדים כל החיים.

על ערן לוי, שהצטרף לקבוצה במהלך העונה: "הוא היה גורם משמעותי בהישארות. יש דודו ביטון, יש יובל שוואט, אני זוכר הכול. מאחורי עומדת עיר שלמה ומעל הכול משפחה שנמצאת בבית שלי. אני מקדיש את ההישארות לאבא שלי, שנמצא בבית חולים, לילדים שלי, לכל המשפחה שלי. אני מקדיש להם את הניצחון הזה. הם סבלו איתי המון. יש לי חוזה בעפולה. אני לא יודע מה נעשה בגביע הטוטו, נופיע למשחק. אני מקווה שיעשו איתנו חסד ויתנו לנו כמה ימי מנוחה".

מאמן הפועל עפולה, שלומי דורה. ברני ארדוב
שלומי דורה/ברני ארדוב

מאמן הפועל מרמורק ניסן יחזקאל: "זה הכי מאכזב שיכול להיות, במחצית הראשונה הייתה לנו הזדמנות להוביל. זה כואב, מאכזב, אני מעדיף לשתוק בעניין השופט, אבל יש דברים בכדורגל שאני לא יכול לראות. שחצנות והתנשאות כמו שהייתה היום זה לא מכובד. הוא התנשא. היה שיפוט מתנשא. כל העבירות נשרקו לטובתם. ערן לוי היה צריך לקבל צהוב ונתן מרפקים לשחקנים שלנו, הייתה עבירה לטובתנו שנשרקה לטובתם. אני מכבד את השופט, אבל ההתנשאות והשחצנות זה לא מתאים. השופט טעה, אבל זה חלק מהמשחק. אנחנו בני אדם. יש אמוציות, יש רגשות, לפחות לא להתנהג בצורה מתנשאת, זה לא מכובד. אני חוזר להיות מנהל מקצועי, נבנה קבוצה שתתמודד על עלייה בעונה הבאה. אני לא יודע איך תתנהל הליגה ומתי נתחיל את העונה. ניקח פסק זמן. זה לא היה פייר פליי, שיחקנו משחק אחד בארבעה או חמישה חודשים. הכול היה לרעתנו. עשינו מחצית ראשונה ענקית ובשנייה נעלמנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully