וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב דרוכה להגרלת ליגת האלופות: "לאף אחד כרגע אין ציפיות"

9.8.2020 / 7:40

אחרי שרשימת היריבות צומצמה, בשורות האלופה דווקא אוהבים להגיע עם ציפיות נמוכות להגרלה (13:00), ומקווים שדוניס ייתן את הדחיפה. גולסה צפוי להצטרף השבוע לאימונים

אלישע לוי מדבר לאחר ה-0:0 של בני יהודה עם בית"ר ירושלים/האתר הרשמי של בני יהודה

דריכות גדולה במכבי תל אביב לקראת הגרלת סיבוב המוקדמות הראשון של ליגת האלופות, שתתקיים היום (ראשון) ב-13:00. אמש צומצמו אפשרויות ההגרלה ובמכבי תל אביב דווקא חשים סיפוק מכך שבמועדון אין הקיץ תחושה של פייבוריטיות. "ראינו איך נגמר הקיץ הקודם כשהרגשנו שאנחנו צריכים לעבור את קלוז' ובטח שאת סודובה", אמרו במועדון. "עדיף לבוא בלי ציפיות ולאיש כרגע אין ציפיות לנוכח זה שאין לנו אפילו מאמן קבוע 10 ימים לפני המשחק הראשון".

יונתן כהן, מכבי תל אביב. דני מרון
השנה זה ייגמר אחרת? כהן/דני מרון
שחקני מכבי תל אביב טל בן חיים, רוסלן ברסקי, מתן חוזז. דני מרון
מחכים. שחקני מכבי תל אביב/דני מרון

במקביל להמתנה להגרלה היום, צפויה מכבי תל אביב להודיע בתוך 24 שעות על הסיכום עם יורגוס דוניס. אתמול עוד נסגרו הפרטים האחרונים בחוזים של היווני ושל אנשי הצוות שלו ובמכבי תל אביב מאמינים שדוניס כבר יעביר השבוע את האימונים הראשונים שלו." זה ממש לא רע שמאמן חדש מגיע בעיתוי כזה של רגע לפני משחק כזה חשוב באירופה. זה רק יכול לתת פוש גדול לשחקנים שירצו להוכיח את עצמם בפני מאמן חדש", אמרו בסביבת המועדון.

מי שאמור להצטרף השבוע לאימונים אחרי שיחתום הוא אייל גולסה. סוכנו רונן קצב עדיין מנהל בשבילו את המשא ומתן ובמכבי תל אביב מאמינים שלא נותרו יותר מדי מחלוקות, כך שגולסה יחתום השבוע על חוזה חדש.

עוד בוואלה!

ואן לוון "לא יודע מתי יגיע מאמן", גלזר: "מאמין שנצרף שחקנים לפני הצ'מפיונס"

לכתבה המלאה
שחקני מכבי תל אביב ניק בלקמן, אדוארדו גררו חוגגים. דני מרון
המאמן ישנה את האווירה? גררו ובלקמן/דני מרון

כזכור, לאחר החיתוך, ארבע האופציות שניצבות בפני האלופה הישראלית בהגרלה הן ריגה FC (אלופת לטביה, המדורגת ראשונה בארצה אחרי 13 מחזורים), טיראנה (אלופת אלבניה), סילקס (סגנית אלופת צפון מקדוניה) ודינמו ברסט (אלופת בלארוס, המדורגת שביעית בלבד העונה אחרי 19 מחזורים). החדשות הטובות מבחינת הצהובים: הם הצליחו להימנע ממפגש עם אלופת שבדיה יורגורדן, שנחשבה ליריבה החזקה ביותר מבין הלא מדורגות בסיבוב הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully