וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן לוון "לא יודע מתי יגיע מאמן", גלזר: "מאמין שנצרף שחקנים לפני הצ'מפיונס"

8.8.2020 / 22:33

המאמן הזמני של הצהובים "מתכונן להמשיך בתפקיד עד שיגידו לי אחרת", הקשר סגר ערב מרגש עם הבכורה של אחיו: "עוד נשתלט על הליגה"

מאמן מכבי תל אביב פטריק ואן לוון. דני מרון
חגיגת יום הולדת. ואן לוון/דני מרון

מכבי תל אביב צלחה הערב (שבת) את המבחן הראשון שלה העונה, כשניצחה 0:2 את הפועל באר שבע במשחק הראשון של אלוף האלופים. ניק בלקמן כבש צמד בדקות 7 ו-32 ואותת למאמן המיועד יורגוס דוניס, אדוארדו גררו הצעיר הפגין ניצוצות, והרחקה של איתמר שבירו בדקה ה-57 עזרה לאלופה לעבור את המשחק עם רשת נקייה למרות מחצית שנייה קצת פחות טובה.

פטריק ואן לוון, שעמד על הקווים לראשונה בקריירה וחגג ניצחון ביום ההולדת שלו, אמר בסיום: "זו מתנה נחמדה. נחמד לנצח, ועוד יותר נחמד לנצח ביום ההולדת. תמיד חשוב לנצח במשחק הראשון של משחק כפול, אני מרוצה מהשחקנים וממה שהראו אחרי שלושה שבועות של אימונים".

על מינויו הצפוי של יורגוס דוניס: "עוד לא הודיעו לי מתי יגיע מאמן חדש. אני מתכונן להעביר את האימון גם מחר, עד שיגידו לי אחרת. המאמן שיגיע יקבל קבוצה צעירה יותר מבעונה שעברה, למרות שברור שזה עדיין לא הסגל הסופי של שלנו. בינתיים אנחנו בוחנים כמה שחקנים צעירים, ויש שילוב מעניין מאוד בינם לבין השחקנים הוותיקים של הקבוצה".

על ההכנות לליגת האלופות: "אנחנו עדיין בקדם העונה. יש לנו שבועיים נוספים כדי להתכונן ולהיות טובים יותר".

דן גלזר, מכבי תל אביב, מול נאור סבג, הפועל באר שבע. דני מרון
ערב משפחתי מרגש. דן גלזר/דני מרון

דן גלזר הוסיף: "מאוד מרגש לחזור, עשינו תוצאה טובה לקראת המשחק השני. אני שמח מאוד גם מהיכולת וגם מהתוצאה, ואנחנו רוצים להמשיך קדימה. מכבי תל אביב מועדון ענק, כל שחקן תמיד הוא יהיה מוכן. כל שחקן שחוזר מהשאלה או מגיע מהנוער, יודע שהוא חייב להיות מוכן".

על ההכנות לליגת האלופות: "אני מרגיש שהקבוצה מוכנה. נצטרך לעשות התאמות, ואני מאמין שגם יגיעו שחקנים חדשים עד המשחק הראשון. הסגל שלנו מספיק טוב גם ככה.

על הופעת הבכורה של אחיו עמית במדי הקבוצה הבוגרת אמר: "זה מאוד מרגש עבורי. הוא ערך הופעת בכורה רשמית, וגם תמיר שיחק במדי חדרה. לאט לאט נשתלט על הליגה, אל דאגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully