וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס אנטטוקומפו, לברון ג'יימס וג'יימס הארדן המועמדים הסופיים לתואר ה-MVP

עודכן לאחרונה: 8.8.2020 / 21:11

רשימת המועמדים המלאה - בפנים. בן סימונס ינותח בברכו השמאלית, לא ברור כמה זה ייעדר. בליגה שוקלים: דחיית פתיחת העונה הבאה

שחקני פיניקס סאנס חוגגים עם דווין בוקר/מתוך טוויטר

ב-NBA הודיעו הערב (שבת) על המועמדים הסופיים לפרסי סיום העונה. תואר ה-MVP יילך לאחד מבין השלושה: יאניס אנטטוקומפו, לברון ג'יימס או ג'יימס הארדן. השניים הראשונים כמובן פייבוריטיים אולם על פי רוב ההערכות, התואר יילך בסופו של דבר לגריק פריק ממילווקי.

על תואר רוקי העונה יתחרו ג'ה מוראנט, קנדריק נאן וזאיון וויליאמסון, שנכלל ברשימה הסופית אף שמיעט לשחק העונה (23 משחקים בלבד).

המועמדים הסופיים לתואר שחקן ההגנה של העונה כוללים את אנטטוקומפו, אנתוני דייויס ורודי גובר. לוקה דונצ'יץ', שלא נכלל ברשימת המועמדים ל-MVP, עשוי להתנחם בתואר השחקן המשתפר של העונה. שני המועמדים הנוספים לצידו הם ברנדון אינגרם ובאם אדבאיו.

על תואר מאמן העונה יתחרו ניק נרס, בילי דונובן ומייק בודנהולזר, בעוד המועמדים הסופיים לתואר השחקן השישי של העונה הם מונטרז הארל, לו וויליאמס ודניס שרודר.

שחקן מילווקי באקס יאניס אנטטוקומפו לצד שחקן לוס אנג'לס לייקרס לברון ג'יימס. GettyImages
אחד מהם ככל הנראה יקבל את הכבוד. לברון ויאניס/GettyImages

מגיפת הקורונה אילצה את ה-NBA להיערכות מחודשת ובזמן שהעונה התחדשה בבועה באורלנדו, אדם סילבר וראשי הליגה כבר חושבים על העונה הבאה. לפי הדיווחים בארה"ב ייתכן שבעונה הבאה הליגה תחולק לבועות על פי אזורים. על פי התכנון, הקבוצות ישחקו באותה בועה במשך בערך חודש ולאחר מכן יחזרו הביתה כדי להתאמן במשך שבועיים ואז יעברו לבועה אחרת כדי לשחק נגד גוש אחר של קבוצות.

הרעיון הזה יאפשר לליגה להמשיך להמשיך להתנהל בלי לחכות לחיסון שיאפשר לקהל לחזור לאולמות. ב-NBA גם שוקלים לקיים משחקים במתחמי אימונים במקום באולמות ריקים. זאת משום שמתחמי אימונים עשויים להיות יותר מתאימים לשידורי טלוויזיה וגם יותר אפקטיביים מבחינה כלכלית.

אבל מתי תתחיל העונה הבאה? היעד המתוכנן לפתיחת העונה הוא ה-1 בדצמבר, אבל אדריאן ווג'נרובסקי מ-ESPN מפרסם שהליגה שוקלת לדחות את פתיחת העונה כדי לתת עוד זמן בתקווה שבארה"ב יפתחו חיסון למגיפה, מה שיאפשר את החזרת הקהל. על פי הדיווח הליגה עשויה להיפתח רק ב-18 בינואר ואפילו עד לחודשים פברואר או מרץ.

עוד בוואלה!

צ׳ארלס בארקלי: ״פורטלנד טריילבלייזרס תנצח את לוס אנג׳לס לייקרס ותגיע עד לגמר״

לכתבה המלאה

כוכב פילדלפיה בן סימונס ייאלץ לעבור ניתוח בברכו ויעזוב את הבועה באורלנדו. עדיין לא ברור האם הפורוורד יוכל לשוב במהלך הפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully