וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ארלס בארקלי: "פורטלנד טריילבלייזרס תנצח את לוס אנג'לס לייקרס ותגיע עד לגמר"

שחקן העבר בטוח: "לפורטלנד יש את הקו האחורי הכי טוב בליגה, אם היא תשיג את הכרטיס לפלייאוף, היא לא תעצור עד שתגיע לגמר"

שחקני פיניקס סאנס חוגגים עם דווין בוקר/מתוך טוויטר

שלושה ניצחונות בארבעה משחקים, כולל מול יוסטון ודנבר החזקות וכן מול ממפיס - היריבה בקרב הישיר על הכרטיס לפלייאוף. זה ההישג המרשים עד עתה של פורטלנד טריילבלייזרס מאז שחזרה ה-NBA במתחם דיסניוורלד באורלנדו. הבלייזרס מרשימים מאוד עד עתה ורחוקים רק משחק אחד מהגריזליס, שנמצאים במקום השמיני המוליך לפלייאוף, כל זאת כשנותרו עוד ארבעה משחקי דירוג.

כרגע נראה שאחת מהשלוש - ממפיס, פורטלנד וניו אורלינס - תעפיל לפלייאוף מהמקום השמיני, למפגש קשה מאוד בסיבוב הראשון מול המדורגת ראשונה במערב לוס אנג'לס לייקרס. ממפיס שמינית, פורטלנד נמצאת משחק אחד אחריה ואילו הפליקנס בפיגור של 2.5 משחקים מהמקום השמיני.

שחקן העבר צ'ארלס בארקלי, מהפרשנים הבכירים של הליגה, משוכנע שאם הבלייזרס יהיו אלו שיזכו בכרטיס הנכסף, הם גם יגיעו עד לגמר. "אם פורטלנד תסיים שמינית, היא תנצח את הלייקרס ותגיע עד לגמר", אמר בארקלי. "יש להם את הקו האחורי הטוב בליגה, בטח כשסטפן קרי וקליי תומפסון פצועים. תוסיפו לכך את יוסוף נורקיץ' שיכול לעשות הכול על המגרש ואת גארי טרנט שנראה נפלא מאז חזרת הליגה. זאק קולינס משחק עם המון אנרגיה וחסן ווייטסייד ממשיך לחסום כל כדור שמגיע לכיוונו. הם גדולים וחזקים".

צ'ארלס בארקלי. GettyImages
צודק או לא? רק הזמן יגיד. בארקלי/GettyImages

לא בטוח שבארקלי מודע לכך, אבל רק חמש פעמים לאורך ההיסטוריה של הליגה, המדורגת שמינית הצליחה לעבור בסיבוב הראשון של הפלייאוף את המדורגת ראשונה. בכל מקרה, פורטלנד היא באמת לא מה שהייתה לפני הפגרה; נורקיץ' המצוין חזר מפציעה ונראה נהדר בדקות שלו על הפרקט וגם קולינס חזר לעניינים אחרי פציעה לא פשוטה. כפי שבארקלי אמר, טרנט אכן עושה עבודה גדולה והוא עם ממוצע של 20.3 נקודות מהספסל מאז החזרה מהפגרה, זאת לעומת 8.5 נקודות בממוצע למשחק לפני הפגרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully