וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרלת מוקדמות ליגת האלופות: צומצמו יריבות מכבי תל אביב

אחת מבין ריגה, טיראנה, סילקס ודינמו ברסט תפגוש את הצהובים בסיבוב הראשון. ומה קורה אם לא תהיה אפשרות לארח בישראל? כל הפרטים

טל בן חיים חוזר למכבי תל אביב/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מאמן חדש עדיין אין למכבי תל אביב באופן רשמי, אם כי יורגוס דוניס כבר סגר, אבל יריבה ראשונה במוקדמות ליגת האלופות תהיה לה מחר (ראשון, 13:00) בהגרלת הסיבוב הראשון בניון, שוויץ. האלופה הישראלית תהיה אחת מ-17 המדורגות, כשלקראת ההגרלה יתבצע צמצום שישאיר חמש או שש יריבות אפשריות לסיבוב שייערך בעוד שבוע וחצי (18-19 באוגוסט).

לאחר החיתוך, ארבע האופציות שניצבות בפני האלופה הישראלית בהגרלה מחר הן ריגה FC (אלופת לטביה, המדורגת ראשונה בארצה אחרי 13 מחזורים), טיראנה (אלופת אלבניה), סילקס (סגנית אלופת צפון מקדוניה) ודינמו ברסט (אלופת בלארוס, המדורגת שביעית בלבד העונה אחרי 19 מחזורים). החדשות הטובות מבחינת הצהובים: הם הצליחו להימנע ממפגש עם אלופת שבדיה יורגורדן, שנחשבה ליריבה החזקה ביותר מבין הלא מדורגות בסיבוב הראשון.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים אליפות. דני מרון
חמישה משחקים מפרידים בינם לבין שלב הבתים. שחקני מכבי תל אביב/דני מרון

כזכור, הפעם אין משחקי גומלין עד שלב הפלייאוף. בהגרלה תיקבע גם המארחת, כך שקיימת אפשרות שמכבי תל אביב למשל תזכה לארח בכל שלושת הסיבובים המוקדמים. בכל מקרה, הדרך לשלב הבתים כוללת חמישה משחקים.

הבעיה? עדיין לא ברור אם קבוצות זרות יוכלו לנחות בישראל לאור משבר הקורונה. באופ"א הודיעו כי במקרה שבמדינה מסוימת קיימות מגבלות, על הקבוצה המארחת למצוא מגרש חלופי במדינה נייטרלית (קפריסין או יוון הן האופציות מבחינת הצהובים), אחרת היא מודחת. כמו כן, אם יש הנחיות המונעות מקבוצת החוץ לטוס (או לחזור לאחר מכן היישר לבידוד ממושך) גם כאן על קבוצת הבית למצוא מגרש חלופי, אחרת אופ"א היא זו שתחליט היכן ייערך המשחק.

עוד בוואלה!

לקראת חתימה: דוניס יחתום לשנתיים, ישתכר 400 אלף יורו נטו לעונה

לכתבה המלאה
שחקני סודובה חוגגים. דני מרון
יוכלו להגיע רק בסיבוב השני. שחקני סודובה חוגגים בבלומפילד בעונה שעברה/דני מרון

ביום שני תיערך כבר הגרלת סיבוב המוקדמות השני, וגם בו תהיה מכבי תל אביב מדורגת לקראת המשחק שמיועד להיערך ב-25-26 באוגוסט, שבוע לאחר הסיבוב הראשון. הפעם מדובר ביריבות חזקות יותר, כשהיחידה מביניהן שבטוחה בהגרלה הזו היא מיטיולנד הדנית. כל היתר צריכות לעבור את השלב הראשון, בדיוק כמו הצהובים. עשויות להיות שם יריבות מוכרות מהעבר הקרוב, דוגמת סודובה הליטאית, פרנצווארוש ההונגרית, דאנדוק האירית או קלוז' הרומנית, וגם אומוניה ניקוסיה, שריף טירספול, סלובן ברטיסלבה, סראייבו ודינמו טביליסי.

נזכיר: הדחה בכל שלב תשלח את מכבי תל אביב לשלב הבא בליגה האירופית. הפסד כבר בסיבוב הראשון, למשל, יכניס את הצהובים להגרלת סיבוב המוקדמות השני בליגה האירופית. הפסד בסיבוב השלישי, משמעותו הצטרפות לשלב הפלייאוף של המפעל המשני.

המשך הלו"ז של ליגת האלופות 2020/21:

הגרלת הסיבוב השלישי: 31 באוגוסט
משחקי הסיבוב השלישי: 15-16 בספטמבר
הגרלת הפלייאוף: 1 בספטמבר
משחקי הפלייאוף: הראשון ב-22-23 בספטמבר, הגומלין ב-29-30 בספטמבר
הגרלת שלב הבתים: 1 באוקטובר
משחקי שלב הבתים: 20 באוקטובר עד 9 בדצמבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully