וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת חתימה: דוניס יחתום לשנתיים, ישתכר 400 אלף יורו נטו לעונה

עודכן לאחרונה: 8.8.2020 / 14:38

המגעים בין היווני למכבי תל אביב נמצאים בשלבים מתקדמים מאוד והוא אמור להגיע עם צוותו לישראל בתחילת השבוע. לשני הצדדים תהיה אופציה להשתחרר מהחוזה בקיץ הבא, בדומה לסיכום שהיה עם איביץ'. דיווח: גיאס זאהיד מועמד, דוניס התבקש להביא בלם

טל בן חיים חוזר למכבי תל אביב/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

החתימה על החוזה של יורגוס דוניס כמאמן מכבי תל אביב, נמצאת בשלבים מתקדמים מאוד. אחרי חלופת טיוטות שנערכה בימים האחרונים, הצדדים קרובים מאוד לחתום והמאמן היווני ביחד עם צוותו יגיעו לארץ בתחילת השבוע, ייתכן אף שבמטוס פרטי מאתונה.

השם של דוניס נמצא ברשימה של מכבי תל אביב בדיוק חודש. ב-10 ביולי פרסמנו כאן שהמאמן היווני שהיה לשחקן היווני הראשון ששיחק בפרמיירליג באנגליה, מועמד להיות זה שיחליף את איביץ'. גם מכבי תל אביב וגם דוניס החליטו אז לבדוק במקביל אחד לשנייה את השטח, אבל היווני היה מלכתחילה אחד המועמדים המובילים לרשת את ולאדן איביץ'.

יורגוס דוניס מאמן פנאתינייקוס. GettyImages
בקרוב בצהוב. דוניס/GettyImages

דוניס יחתום על חוזה לשנתיים וישתכר 400 אלף יורו נטו לעונה. למכבי תל אביב ולו תהיה האופציה להשתחרר מהחוזה כעבור עונה אחת, אבל בדומה לאיביץ' שחתם על חוזה לשנתיים עם אופציה לעונה שלישית, כך אמור להיות בנוי החוזה של דוניס שסיים את דרכו לפני כשלושה שבועות בפנאתינייקוס אחרי שאימן אותה במשך שנתיים. היווני אמור להביא איתו לישראל צוות אימון משלו, דבר שבמועדון הצהוב מאוד רצו כפי שהיה במקרה של איביץ'. אחד האנשים החשובים של דוניס הוא האנליסט המונטנגרי מיודרג מדאן, זה שמכין עבורו את כל החומרים על היריבות הבאות ומנתח עבורו את כל מה שצריך לקראת כל משחק. הוא צפוי להצטרף לעוזר מאקיס אנגלינאס ולמאמן השוערים פנאיוטיס מליאריציס.

בתקשורת היוונית ציינו כי המטרה הראשונה של דוניס תהיה צירוף בלם חדש במקום ז'איר אמאדור, ושהוא מנסה להביא אחד כזה מהליגה היוונית. כמו כן, הועלתה אפשרות שיצטרף אליו גם הקשר גיאס זאהיד, נורבגי ממוצא פקיסטני ששיחק בפנאתינייקוס כמושאל ועליו נלחם דוניס. השחקן בן ה-25 חזר בינתיים לאפואל ניקוסיה, בה הוא מחזיק בחוזה לעוד עונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully