וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיקה סטיין: "לא חושב על זה שזה עלול להיות המשחק האחרון שלי"

מאמן ברצלונה מנסה לשדר ביטחון לפני גומלין שמינית גמר האלופות מול נאפולי (שבת, 22:00, ספורט5). למפארד עשוי לפתוח עם צעירים מול באיירן מינכן

אימון ברצלונה/האתר הרשמי של ברצלונה

שלב שמינית הגמר של ליגת האלופות יגיע לסיומו מחר (שבת) עם שני משחקים נוספים: באיירן מינכן תנסה לשמור על ה-0:3 מהמשחק הראשון מול צ'לסי, בעוד ברצלונה תקווה לשרוד מול נאפולי אחרי ה-1:1 באיטליה אי שם בחודש פברואר.

ברצלונה - נאפולי (שבת, 22:00, ספורט5)

לאחר הסיום המאכזב לעונה ואיבוד אליפות הלה ליגה לריאל מדריד, כל שנותר לברצלונה כדי להציל את 2019/20 הוא ללכת עד הסוף בליגת האלופות. מחר ינסו הקטלאנים לשמור על ה-1:1 מהמשחק הראשון בנאפולי, וייאלצו לעשות זאת ללא סמואל אומטיטי ועוסמאן דמבלה הפצועים וסרג'יו בוסקטס וארתורו וידאל המורחקים. לואיס סוארס, שהחמיץ את המשחק הראשון בין הקבוצות בשל פציעה, אמור לפתוח לצד ליאונל מסי ואנטואן גריזמן בחוד.

מנגד, גם האורחת מקווה להתנחם בליגת האלופות אחרי סיום מאכזב לליגה המקומית. נאפולי סיימה את הסריה A במקום השביעי בלבד, אולם היא מגיעה למשחק בכושר קצת יותר טוב, לאחר שקיימה את משחקה האחרון (1:3 על לאציו) לפני כשבוע. קוסטס מנולאס הפצוע ייעדר, בעוד לורנצו אינסינייה נמצא בספק.

"לא עלה על דעתי שזה עלול להיות המשחק האחרון שלי", אמר קיקה סטיין הלחוץ במסיבת העיתונאים. "אנחנו מתכוננים למשחק הזה כאילו אנחנו הולכים להעפיל. גם אני וגם השחקנים היינו זקוקים להפוגה קצרה אחרי העונה, אבל היה לנו מספיק זמן כדי להתכונן למשחק מחר. נאפולי יכולה לפגוע בנו עם והיא ממושמעת מאוד בהגנה".

עוד בוואלה!

וידאל: "אנחנו ברצלונה. אני כבר מדמיין את עצמי מניף את גביע האלופות"

לכתבה המלאה

באיירן מינכן - צ'לסי (שבת, 22:00, 5+)

הבווארים כבר החלו בהכנות לעונה הבאה, כשניצחו לפני כשבוע 0:1 את מארסיי, ולמשחק מחר הם מגיעים במצב רוח מרומם אחרי הזכייה באליפות, בגביע הגרמני וכמובן אחרי ה-0:3 מהמשחק הראשון מול הבלוז בפברואר. באיירן נמצאת עם רגל וחצי ברבע הגמר, בעיקר בהתחשב בסטטסיטיקת העבר שלה: ב-25 מתוך 29 הפעמים שניצחו את המשחק הראשון בשלב נוקאאוט אירופי, גם עברה לשלב הבא.

הבלוז, מנגד, מאוכזבים אחרי ההפסד הכואב לארסנל בגמר הגביע האנגלי, והחלומות על קאמבק היסטורי באלופות נראים רחוקים מאוד בשל הסגל החסר איתו נאלץ פרנק למפארד להסתדר. פדרו, ססאר אספיליקואטה, כריסטיאן פוליסיץ', וויליאן, אנגולו קאנטה וככל הנראה גם רובן לופטוס צ'יק הפצועים לא יעמדו לרשות המנג'ר, שיחסר גם את ז'ורז'יניו ומרכוס אלונסו המורחקים. בלית ברירה, עשוי לנצל למפארד את ההזדמנות כדי לשלב מספר שחקנים צעירים, ביניהם לואיס בייטס בן ה-17 שעשוי לערוך הופעת בכורה בקישור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully