וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאל: "אנחנו ברצלונה. אני כבר מדמיין את עצמי מניף את גביע האלופות"

הקשר הצ'יליאני יודע שהמשחק מול נאפולי הוא "הכי חשוב העונה", מסביר את השינוי במצב הרוח, ובוטח במסי. וגם: ארתור הודיע לקבוצה שיחזור לעיר

אימון ברצלונה/האתר הרשמי של ברצלונה

ארתורו וידאל לא ישחק מחר (שבת) מול נאפולי בליגת האלופות בגלל השעיה, אבל הצ'יליאני מאמין בחבריו, ומודה: "אני כבר מדמיין את עצמי מניף את גביע האלופות". הקשר הצ'ילאני השלים שנתיים בברצלונה והודה בראיון עמו: "אלה היו שנתיים נפלאות עבורי מבחינה אישית, עם חבורה נהדרת, אוהדים מדהימים, תחושה ביתית - ועכשיו אני מקווה שזה יושלם היטב בליגת האלופות".

ארתורו וידאל עם ליאונל מסי שחקני ברצלונה. רויטרס
אנחנו סומכים עליו. וידאל ומסי/רויטרס

על המשחק מול נאפולי, אחרי ה-1:1 במשחק הראשון: "זה יהיה משחק עצוב מאוד בשבילי כי לא אוכל לשחק, הלוואי ויכולתי, אבל זה הכדורגל. אבל אני תמיד תומך, אנחנו מוכנים, מעודדים אחד את השני לתת הכל מחר, זה המשחק הכי חשוב העונה, וכולנו מרוכזים בחלום - להניף את הגביע.

"נאפולי מגיעה למשחק אחרי ששיחקה הרבה בליגה ואנחנו לא משחקים כבר שבועיים, אבל המשחק הזה יהיה שונה לגמרי. לא משנה מי שיחק יותר לאחרונה. מי שייתן יותר על הדשא וייתן את כל מה שיש לו, יעבור.

"אנחנו לא חושבים על באיירן מינכן ברבע, קודם כל המשחק הזה. זאת ברצלונה, ואנחנו רוצים ללכת על הגביע בכל עונה כי יש לנו את כל מה שצריך: הקבוצה, השחקנים, אבל קודם כל צריך לכבד את נאפולי". על לאו מסי: "הוא נראה מרוכז מאוד ומלא מוטיבציה, אנחנו יודעים שהוא הקפטן שלנו והשחקן הטוב בעולם, נצטרך לעזור לו".

וידאל נשאל על האסיפה הקבוצתית בחדר ההלבשה אחרי ההפסד האחרון בקאמפ נואו, שאחריו הקבוצה נראתה במוד אחר מול אלאבס. "אלו פגישות פרטיות, וקשה לשחקן לדבר עליהן, אבל כולנו יודעים מה קרה. איבדנו את האליפות, ועכשיו אנחנו הולכים בכל הכוח על ליגת האלופות".

עוד בוואלה!

העברות בעולם, 7.8: דויד סילבה קרוב ללאציו, ברצלונה בעקבות בלם לסטר

לכתבה המלאה

עוד בבארסה: הקשר הברזילאי ארתור הודיע לקבוצה שהוא חוזר לברצלונה, על מנת לדון עם ההנהלה על התרת חוזהו ופתרון לסוגיה - אחרי שכבר הודיע שלא יתייצב להכנות של הקבוצה למשחק מול נאפולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully