וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 7.8: ארסנל לא מוכנה לקנות את קוטיניו, נוריץ' דחתה את ליברפול

התותחנים רוצים את הברזילאי בהשאלה ושבארסה תשלם חלק משכרו, אבא של דויד סילבה מדבר על עתידו, ברצלונה בעקבות בלם לסטר, למה מחכה אובמיאנג?

אימון מנצ'סטר יונייטד/האתר הרשמי של מנצ'סטר יונייטד

שמועות

* בורוסיה דורטמונד רוצה את ג'יימי ביון גיטנס בן ה-15 ממנצ'סטר סיטי ולפי דיווחים בגרמניה, היא כבר קיימה מגעים איתו ועם נציגיו. גם ברצלונה וריאל מדריד לוטשות עיניים לכיוונו של הקיצוני הצעיר.

* שפילד יונייטד הציעה 12 מיליון ליש"ט לבורנמות' תמורת השוער ארון ראמסדייל, אבל נדחתה.

* לאציו קרובה להחתים את דויד סילבה, שיעזוב את מנצ'סטר סיטי אחרי סיום ליגת האלופות. הספרדי מחפש אתגר חדש וייתכן שימצא אותו בבירת איטליה ובקבוצה שתשחק בליגת האלופות בעונה הבאה. אבא של סילבה אמר: "מה יהיה איתו? כל יום אומרים משהו אחרץ מקווה שימשיך באירופה. איטליה? הוא תמיד אהב את הסרייה A ואמר שהוא רוצה לשחק שם, וכרגע יש הרבה הצעות. לאציו? אשמח אם ישחק בעיר רומא".

* ארסנל פנתה לברצלונה בניסיון לצרף את פיליפה קוטיניו, שחוזר לבארסה אחרי השאלה בבאיירן מינכן, ב"טלגרף" טוענים: ארסנל מוכנה לצרף את הברזילאי ררק בהשאלה, ושבארסה תשלם חלק משכרו. קוטניו כבר החליט שהוא רוצה לחזור לאנגליה, כשעל פי דיווחים גם טוטנהאם ויונייטד התעניינו בו. אגב, ב"אס" דווח הבוקר שארסנל היא גם המתעניינת העיקרית בחאמס רודריגס, קשר ריאל מדריד, שלא נמצא בסגל שלה.

* ליל קרובה להשלים את רכישתו של ג'ונתן דייויד הקנדי בן ה-20 מגנט תמורת לא פחות מ-30 מיליון יורו, מה שיהיה הרכש היקר ביותר שלה. דייויד צפוי להחליף את ויקטור אוסימן, שנמכר לנאפולי.

* טוטנהאם תרכוש את פייר אמיל הויביירג מסאות'המפטון תמורת 15 מיליון ליש"ט, סכום שצפוי לעלות ל-19 מיליון אחרי בונוסים. הדני יהיה הרכש הראשון של ז'וזה מוריניו הקיץ.

דויד סילבה שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
אוהב את התכלת כנראה. דויד סילבה/רויטרס

* ברצלונה תציע 40 מיליון יורו ללסטר תמורת הבלם צ'לאר סויונג'ו. הטורקי בן ה-24 עשוי לחתום על חוזה לחמש שנים בקאמפ נואו אם שני המועדונים יגיעו לסיכום על מכירתו.

* צ'לסי ואינטר פנו לאינטר וביררו מה מעמדו של השוער מארק אנדרה טר סטגן. ב-ESPN טוענים ששני המועדונים יודעים שמדובר בסיכוי קלוש, אבל ביקשו להציב את עצמם כמועמדים העיקריים לרכוש את הגרמני. השבוע נשיא ברצלונה טען בביטחון שטר סטגן יחתום על הארכת חוזה בברצלונה, אך זה טרם קרה.

* סלטיק במגעים עם לייל טיילור, ששיחק בעונה האחרונה עם תומר חמד בצ'רלטון ועכשיו הוא שחקן חופשי. הסקוטים רוצים גם את סטיבן פלטשר.

* אריק גרסיה יעזוב ככל הנראה את מנצ'סטר סיטי. "הוא אמר לנו שהוא לא מעוניין להאריך את החוזה שלו שנגמר בסוף העונה הבאה, אני חושב שהוא רוצה לשחק במקום אחר", אמר פפ גווארדיולה על הבלם שמחוזר על ידי ברצלונה. "מונדו" מדווח: "סיטי וברצלונה כרגע מתרכזות בליגת האלופות, כשהמפעל ייגמר הן ייפגשו, בארסה רגועה כי היא יודעת שגרסיה רוצה לשחק רק אצלה".

* לידס מעוניינת בבלם טוטנהאם חואן פוית. התרנגולים יהיו מוכנים למכור את הארגנטינאי בן ה-22 תמורת 15 מיליון ליש"ט.

* "סקיי" מדווחים: נוריץ' דחתה את ליברפול, שהציעה 10 מיליון ליש"ט על המגן השמאלי ג'מאל לואיס.

* בארסנל מעודדים מהאפשרות שפייר אמריק אובמיאנג יאריך את חוזהו, ו"בטוחים" שהחלוץ יישאר - אלא אם כן ברצלונה "לא תחזור אליו". כמו כן, ארטטה אישר את הגעתו של וויליאן, שצפוי לחתום ולעבור מצ'לסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully