וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה: דבון סקוט חתם, אור לאומי במגעים מתקדמים, אופק בן יעקב חתם

7.8.2020 / 11:59

הקבוצה של דני פרנקו התחזקה בסנטר שהצטיין במדי הפועל אילת בסיום העונה שעברה. גארד בני הרצליה צפוי להצטרף. בן יעקב: "מודה על ההזדמנות"

התגובות לזכייה של מכבי תל אביב באליפות/צילום: דני מרון ,עריכת וידאו: ניר חן

עירוני נהריה מתחילה להתניע את בניית הסגל לקראת העונה הקרובה. הסנטר דבון סקוט, שסיים את העונה החולפת בהפועל אילת, חתם בקבוצה לעונה אחת. בנוסף, בקבוצה קרובים לסגור עם אור לאומי ששיחק בשנים האחרונות בבני הרצליה. הגארד נמצא במגעים מתקדמים עם הסגולים ועשוי לנחות בעין שרה. מלבד סקוט, השחקן היחיד שחתום נכון לעכשיו בנהריה הוא הגארד ניב משגב.

דבון סקוט מצטרף לעירוני נהריה. מנהלת הליגה, אתר רשמי
מצטרף לעירוני נהריה. דבון סקוט/אתר רשמי, מנהלת הליגה

סקוט (26, 2.06) ידע לא מעט בעיות בימיו במכללות, כולל פריצה לחדרים במעונות שעליה שילם ב-90 יום מאסר ותקיפת אם בנו שעלו לו בעבודות שירות. לאחר שסיים את לימודיו שיחק בליגות בקנדה, ניו זילנד, צ'ילה, וארגנטינה לפני שפרץ בעונה שעברה במדי מינאס בלו הוריזונטה הברזליאית. בהפועל אילת החליטו לצרפו לחודשיים האחרונים של העונה ובשבעה משחקים הוא רשם 15.7 נקודות ו-7.4 ריבאונדים בממוצע.

מאמן עירוני נהריה דני פרנקו התייחס להחתמתו של סקוט: "דבון יוסיף לנו מימד של קשיחות ופיזיות בצבע. יכולת המסירה של דוון והמנהיגות שהוא יודע להביא איתו על המגרש ובחדר ההלבשה הן נכס לקבוצה".

עוד בוואלה!

הפועל חולון: כריס ג'ונסון וסי ג'יי האריס חתמו בקבוצה

לכתבה המלאה

לאומי (23, 1.94) בוגר מחלקת הנוער של מכבי תל אביב, שיחק מעט בקבוצה הבוגרת לפני שיצא להשאלות בעירוני רמת גן ואליצור אשקלון. בקיץ 2016 הפועל תל אביב החתימה אותו לשלוש עונות והשאילה אותו לבני הרצליה, ומאז שיחק בקבוצה מהשרון, כשבמשך עונה שלמה הוא נעדר ממשחקים בשל מחלת הנשיקה. בעונה שעברה רשם 14.4 נקדוות, 3.6 ריבאונדים ו-3.3 אסיסטים למשחק בליגה הלאומית במדי הרצליה.

עירוני נהריה: אופק בן יעקב חתם לשלוש שנים. עירוני נהריה, אתר רשמי
פרנקו: "שמח שיש לנו הזדמנות לתת לשחקן נהרייני להתקדם לליגת העל". בן יעקב/אתר רשמי, עירוני נהריה

כמו נהריה הודיעה על החתמתו של הפורוורד אופק בן יעקב (26, 2.00) לשלוש שנים , בן יעקב, שגדל במחלקת הנוער של עירוני נהריה, חתם בתקופת הקורונה עד לסיום העונה וימשיך את דרכו במועדון. דני פרנקו על ההחתמה: "אני שמח שיש לנו הזדמנות לתת לשחקן נהרייני להתקדם לליגת העל, אופק הוכיח את עצמו בליגה הלאומית והגיע העת לעלות כיתה". בן יעקב: "אין מאושר ממני, אני מודה על ההזדמנות לחזור למועדון שגדלתי בו ועל הכרת האמון שראשי המועדון נותנים בי לשלוש שנים הבאות. מחכה בקוצר רוח להתחיל את העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully