וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: כריס ג'ונסון וסי ג'יי האריס חתמו בקבוצה

6.8.2020 / 18:28

החתמות נוספות לסגולים: הסגולים סגרו עם הפורוורד ששיחק בירושלים ועם הגארד ששיחק בעונה שעברה בטורקיה. סיכום עם די. ג'י. ווייט

התגובות לזכייה של מכבי תל אביב באליפות/צילום: דני מרון ,עריכת וידאו: ניר חן

הפאזל של הפועל חולון הולך ומתחבר. אחרי השארתו של יוגב אוחיון, וצירופם של ווילי וורקמן וטיירוס מגי, הסגולים רשמו שתי החתמות נוספות, כשצירפו את כריס ג'ונסון וסי. ג'יי. האריס.

הסמול פורוורד האמריקני (30, 1.98) שיחק לפני שנתיים בהפועל ירושלים, ותרם 10.9 נקודות ו-3.6 ריבאונדים, אולם החמיץ את רוב המשחקים באותה עונה בגלל פציעות. אשתקד הופיע ג'ונסון בבורז' והעמיד 11.5 נקודות ו-4 ריבאונדים, אך חשוב מכך - שותף בכל משחקי הקבוצה בליגה הצרפתית.

"ג'ונסון יעזור לנו באנרגיות ובצורת המשחק, ורוח הלחימה שלו תתאים נהדר לאופי שלנו בחולון", אמר המאמן סטפנוס דדאס. "מדובר בשחקן מצוין שכבר התנסה בליגה שלנו וגם הייתה לו עונה טובה בצרפת. אני עוקב אחריו הרבה שנים, הוא יעזור לנו מאוד. הוא העדיף אותנו על פני הצעות גבוהות יותר, כי האווירה בחולון מסקרנת אותו. אני בטוח שהאוהדים שלנו יאהבו את התשוקה וההשקעה הגדולה שלו במשחק ההגנה ובכלל".

שחקן הפועל ירושלים כריס ג'ונסון. דני מרון
10.9 נקודות ו-3.6 ריבאונדים במדי הפועל ירושלים. ג'ונסון/דני מרון

בנוסף לג'ונסון, גם סי ג'יי האריס חתן בקבוצה אחרי שמוקדם יותר סיכם את תנאיו. הגארד (29, 1.91) שיחק בעונה החולפת בטורק טלקום הטורקית, ובעבר שיחק גם בפולין, צרפת, גרמניה ולטביה. הוא בוגר מכללת ווייק פורסט, אך לא נבחר בדראפט 2013. באותה שנה הוא זכה לטעימה קטנה מה-NBA, ששיחק במדי דנבר נאגטס בליגת הקיץ, אך בסופו של דבר לא קיבל חוזה.

חולון מנסה להגיע להסדר עם גיא פניני על קיצוץ בשכרו, ונראה שהמגעים בין הצדדים מתנהלים בכיוון חיובי. הסוגייה סבוכה יותר בשל הליך הבוררות שמתקיים בין הצדדים, לאור התביעה שהגישה הקבוצה במהלך פגרת הקורונה נגד הפורוורד בנוגע לדמי הביטוח הלאומי שהוא זכאי אליהם. לחולון נותר עוד זר אחד להחתמה בסגל. הקבוצה סיכמה את התנאים עם הפורוורד/סנטר די.ג'יי ווייט ומחכה לאישור מקבוצתו טופאש בורסה לגבי גובה הפיצוי שתקבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully