וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התנהגות פושעת": רוכב אופניים נדחף על קו הסיום, ונאבק על חייו. צפו בתאונה הקשה

הרוכב ההולנדי פאביו יאקובסן מאושפז בבית חולים בפולין אחרי שהתרסק במהירות גבוהה על קו הסיום בעקבות דחיפה של יריבו. צפו בתקרית הקשה

תאונה קשה במהלך מירוץ אופניים, פולין/רויטרס

תאונה קשה ותקרית חמורה בפולין: מספר רוכבים ושופט נפצעו אתמול (רביעי) בצורה קשה במהלך מירוץ האופניים Tour of Poland. דילן גרונווגן ההולנדי התנגש בצורה חריפה ביריבו סמוך לשלט פרסומת, כשמספר רוכבים האיצו במהירות גבוהה לקראת קו הסיום. גרונווגן התנגש בבן ארצו פאביו יאקובסן, שעף החוצה מהמסלול, מעבר למחסומים, והתנגש באיש צוות של התחרות. שניהם נפצעו קשה.

יאקובסן היה זה שנפצע בצורה הקשה יותר, והוא הובהל לבית חולים במסוק. לאחר מכן בהולנד דיווחו שיאקובסן נמצא בתרדמת בבית החולים, ונאבק על חייו. באיגוד האופניים העולמי ביקרו את בחריפות את "ההתנהגות המסוכנת" של גרונווגן, והאשימו אותו בגרימת התאונה ופסלו אותו מהמירוץ.

"אנחנו רואים בהתנהגות שלו כמשהו שאינו מקובל, ולכן המקרה נבחן מיד על ידי ועדת משמעת, על מנת לבחון אילו סנקציות יינתנו במהרה על מנת להמחיש את חומרת המעשים", נכתב מה-UCI. מנהל המירוץ, צ'סלו לנג, ביקר גם הוא את גרונווגן: "הרוכב שגרם לתאונה רכב צורה מאוד לא נכונה, כי כאשר רכב באמצע, וראה שמישהו מגיע מימינו, הוא התחיל לסטות ימינה".

עוד בוואלה!

ברדלי וויגינס על כריס פרום: "יש בו את מה שצריך כדי לזכות בטור דה פראנס חמישי"

לכתבה המלאה

מדובר במירוץ שאמור היה להתקיים בחודש שעבר, אבל נדחה בגלל הקורונה, ואף קוצר בחמישה קטעים על מנת לאפשר לרוכבים להשתתף בעוד מירותצם בסבב העולמי. הרופאה של המירוץ, ד"ר ברברה ירשינה, אמרה על הפצוע: "הוא במצב קשה מאוד, חייו בסכנה, זאת פציעת ראש קשה, הוא איבד הרבה דם. הוא איש חזק, אני מקווה מאוד שישרוד".

פטריק לפברה, ראש הקבוצה של יאקובסן (Deceuninck-Quick Step) אף כינה את המהלך של גרונווגן כ"אקט פלילי". לדבריו, "אני הולך עם זה לבית המשפט. אסור שפעולות כאלה יהיו באופניים. אדוני, זה פלילי". מהקבוצה של גרונווגן הגיבו: "לבנו עם יאקובסן וכל שאר המעורבים בהתרסקות הקשה... תאונות כאלה לא צריכות לקרות. אנחנו מתנצלים, ונקיים דיונים פנימיים כדי לחקור מה קרה, ואיך להבטיח שזה לא יקרה שוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully