וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדלי וויגינס על כריס פרום: "יש בו את מה שצריך כדי לזכות בטור דה פראנס חמישי"

וויגינס, ששיתף פעולה עם הרוכב שמצטרף לקבוצת Israel start up nation בתחילת 2021, התייחס לסיכוייו של שותפו לשעבר בריאיון ליורוספורט

טריילר לקרב החזרה של מייק טייסון מול רוי ג'ונס ג'וניור/טוויטר

בתחילת החודש נודע כי הרוכב כריס פרום צפוי להצטרף לקבוצת Israel start up nation בסיום שנת 2020, כשעד סיום השנה ימשיך לרכוב במסגרת הקבוצה בה היה שותף בעשור האחרון - אינאוס. היום (שני) התראיין שותפו לשעבר של פרום, ברדלי וויגינס לפודקאסט של יורוספורט והתייחס בין השאר לסיכוייו של הבריטי שזכה ארבע פעמים בטור דה פראנס, לזכות פעם נוספת במירוץ היוקרתי.

"ידעתי שהוא עובר לקבוצה אחרת", אמר וויגינס. "אני חושב שנשאר לו עוד הרבה במחסנית. אם הוא רוצה בכך הוא בהחלט יכול לזכות בעוד טור דה פראנס. נכון להיום, בכריס יש את מה שצריך כדי לזכות בטור דה פראנס חמישי". אחד הסיבות לעזיבתו של פרום היא הרצון של קבוצתו הקודמת לבנות את הקבוצה סביב המנצח בטור ב-2019 אגאן ברנל.

כריס פרום במהלך מירוץ ג'ירו דאיטליה בישראל. AP
"נשאר לו עוד הרבה במחסנית". כריס פרום במהלך הג'ירו דה-איטליה ב-2018/AP

על אך המחמאות, וויגינס, שפרש מרכיבה ב-2016, טען כי לפי מצב הכושר הנוכחי זה לא סביר שפרום יזכה השנה בטור דה פראנס. "אני מניח שכריס של השנה לא ברמה מספיק גבוהה בשביל לזכות", אמר בהתייחסו לגילו של פרום (35) ולהגבלות שיצרה הקורונה. "אני חושב שהוא יצטרך לחכות עוד שנה, אבל איתו אי אפשר לדעת. לא הייתי שולל אותו כל כך מהר".

  • עוד באותו נושא:
  • כריס פרום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully