וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקוטלנד: קוון בינלאומי נבחר לראש המפלגה השמרנית, ומסרב לפרוש

דגלאס רוס בן ה-37 זכה בפריימריז לראשות המפלגה השנייה בגודלה במדינה, והכריז כי לא יפרוש מהמגרשים: "לכל פוליטיקאי מגיע זמן חופשי". משחקו הבא: בסוף השבוע הקרוב

אימון ריאל מדריד/האתר הרשמי של ריאל מדריד

לא חסרים סיפורים על אנשים המנהלים קריירה מקצוענית בשני תחומים שונים במקביל, אך המקרה של דגלאס רוס הוא בהחלט חריג. הסקוטי בן ה-37 משמש מזה כמה שנים כקוון במשחקי הליגה הסקוטית הבכירה, ואף נטל חלק כקוון במסגרות האירופיות השונות. בנוסף לכך, רוס הוא אישיות בכירה בפוליטיקה הסקוטית והיום (רביעי) נבחר לראשות המפלגה השמרנית - השנייה בגודלה במדינה.

למרות התפקיד המחייב אליו נכנס, רוס כלל לא מתכוון לקחת צעד לאחור בכל הנוגע לקריירת השיפוט שלו. "לכל פוליטיקאי מגיע קצת זמן חופשי", אמר בריאיון לתקשורת המקומית. "חלק יוצאים לנופש בהרים, חלק יוצאים להליכה. אני בוחר דרך אחרת, ואולי קצת משונה להעביר את הזמן - שיפוט כדורגל". רוס אף סיפר כי הכדורגל הוא נושא השיחה הראשון עליו הוא מדבר עם ציבור המצביעים: "בזמן תקופת בחירות כשאני דופק על דלתות ומדבר עם אנשים, קודם מדברים איתי על כדורגל - ורק אחר כך על פוליטיקה".

דגלאס רוס, קוון ומנהיג המפלגה השמרנית בסקוטלנד. GettyImages
"לכל פוליטיקאי מגיע קצת זמן חופשי". דגאלס רוס כקוון/GettyImages
דגלאס רוס, קוון ומנהיג המפלגה השמרנית בסקוטלנד עם שחקן ברצלונה ליאונל מסי. GettyImages
"זה בריא שיהיו לפוליטיקאים תחומי עניין אחרים מחוץ לקופסה". רוס עם ליאונל מסי במהלך משחק ליגת האלופות בין ברצלונה לאולימפיאקוס ב-2017/GettyImages
דגלאס רוס, קוון ומנהיג המפלגה השמרנית בסקוטלנד עם ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון. GettyImages
דגאלס רוס עם ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון/GettyImages

"אני חושב שזה בריא שיהיו לפוליטיקאים תחומי עניין אחרים מחוץ לקופסה", הוסיף רוס וסיכם: "איך שאני רואה את זה, כדורגל הוא משחק לאומי בסקוטלנד. אנשים מתעניינים בו. אני חושב שאני יכול לאזן את הזמן מצוין בין שני התחומים וזה מאפשר לי לקבל שחרור מסוים מהלחץ הכרוך בתפקיד מספר אחד במפלגה כה גדולה".

משחקו הבא של דגלאס רוס כקוון יתקיים בעוד ארבעה ימים במפגש בין גלאזגו ריינג'רס לבין סנט מירן במסגרת המחזור השני בליגה הסקוטית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully