וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל חדרה מעריכים: מקסים פלקושצ'נקו ישחק העונה בקבוצה

עודכן לאחרונה: 5.8.2020 / 22:15

השחקן העביר מסר לעירוני קרית שמונה שהוא מעדיף לשחק תחת שרון מימר. בחדרה יאיצו את המגעים מול מכבי חיפה, שתכניס סעיף לפיו תוכל להחזירו בינואר. אסי גומה שב מהשאלה

צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: ניר חן/שלומי גבאי

בהפועל חדרה מעריכים שקשרה של מכבי חיפה מקסים פלקושצנקו ישחק בשורותיה העונה. כבר לפני חודש, כשקיבל את המסר מהירוקים שהוא אינו בתוכניות המקצועיות לעונה הבאה, סימנו באותו בחדרה כמועמד המוביל למלא את החלל שהותיר אחריו מוחמד אבו פאני.

פלקושצ'נקו עצמו כבר סיכם את התנאים מול חדרה וכעת נותר לו לסגור פיצוי מול מכבי חיפה, ולקבוצתו העתידית לסגור את תנאי ההשאלה שלו מהירוקים.

גם עירוני קרית שמונה מעוניינת מאוד בשחקן, אולם הקשר העביר מסר לראשי הקבוצה הצפונית שהוא מעדיף לשחק תחת שרון מימר אותו הוא מכיר ובונה עליו מאוד. בנוסף, אם ישחק בחדרה יוכל פלקושצ'נקו להישאר במקום מגוריו ולא יהיה צריך לעבור עוד יותר צפונה. לכן, ההערכה הגוברת הן אצל חדרה והן אצל אנשי קרית שמונה היא שהקשר בסופו של דבר יחתום בזמן הקרוב תחת שרון מימר.

שחקן מכבי חיפה מקסים פלקושצ'נקו. אדריאן הרבשטיין
רוצה לשחק תחת מימר. פלקושצ'נקו/אדריאן הרבשטיין

במכבי חיפה צפויים להכניס בחוזה ההשאלה סעיף לפיו יוכלו להחזיר את הקשר כבר בחלון ההעברות של ינואר.

פיראס מוגרבי, שכבר חתם בחדרה ושוחרר, סיכם בבני שפרעם מליגה ב' על הצטרפותו לקבוצה. החלוץ הכניס סעיף בחוזה שמאפשר לו מעבר לאחת משתי הליגות הראשונות. מוגרבי מצטרף לעלי חטיב שישחק גם הוא בליגה הרביעית. בשל חתימתו של מוגרבי, בעירייה ימנו אותו לתפקיד רכז הכדורגל בעיר. בתוך כך קיבלה הקבוצה בחזרה את אסי גומה, שסיים שנת השאלה בהפועל רמת גן מהליגה הלאומית וחוזר לסגל של חדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully