וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: התסבוכת בעסקת דגני, גרצ'קין הושאל לזוריה

עודכן לאחרונה: 5.8.2020 / 14:29

הבלם שעוד לא חתם על החוזה והסדיר את ענייניו הכספיים עם הפועל תל אביב, הופתע מההודעה של בית"ר על צירופו. עכשיו כולם מחכים שהפלונטר של משכורות יוני ויולי ייפתר, למרות שאף קבוצה לא מוכנה לקחת זאת על עצמה. גרצ'קין: "רוצה להישאר באירופה הרבה שנים"

בווידאו: התגובות אחרי משחק האימון בין בית"ר ירושלים למכבי תל אביב/אתר רשמי בית"ר ירושלים

ההתלהבות גברה על המקצועיות בבית"ר ירושלים אתמול (שלישי) עם ההכרזה על השלמת עסקת אוראל דגני. כבר כשהעלתה בית"ר לרשתות החברתיות פוסט עם הכיתוב "משהו מתבשל כאן" והפעילה טיימר של 60 דקות, הבינו בקבוצה שיש כמה עניינים לפתור לפני שהוא יצטרף רשמית. אפילו דגני עצמו לא הבין מה קורה באותם רגעים, מאחר שעדיין לא חתם על חוזה ולא הסדיר את ענייניו הכספיים עם הפועל תל אביב.

דגני התבשר דרך כלי התקשורת שבהפועל תל אביב לא מתכוונים לשלם לו משכורת על חודשים יוני ויולי, ורק לאחר מספר שעות הבין זאת מגורמים בקבוצה. בהפועל טענו ששילמו לדגני משכורת מקוצצת עבור חודש יוני, אך שכר זה שולם עבור העונה שעברה כחלק ממסגרת הקיצוצים. על פי חוזהו, דגני אמור לקבל משכורת גם בחודש יוני הבא, ומבחינתו האדומים צריכים לשלם על החודשיים האחרונים. בהפועל תל אביב אמרו הלילה שמבחינתם דגני יכול להישאר במועדון אם הוא לא מעוניין לוותר, או שיפתור זאת מול בית"ר. מנגד, גם בבית"ר מתנערים מכך ואמרו: "זה לא מתאים ליחסים בין המועדונים, אנחנו לא נשלים לו את השכר הזה".

היום בבוקר ייעשה ניסיון נוסף לפתור את הפלונטר על מנת שדגני יגיע לבית וגן ויחתום רשמית על חוזהו. בהפועל מעריכים כי בית"ר לא תאפשר לעסקה ליפול והיא תמצא פתרונות מול דגני בנושא. בבית"ר העלו הילוך בנוגע לדגני שלשום והציעו חוזה לשלוש שנים גם כדי להרגיע את הקהל עם החתמה של שחקן בכיר יחסית, לאור הלחץ הגדול לצרף את עומר אצילי.

אוראל דגני שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
ראה את הפרסומים ולא ידע איך להגיב. דגני/ברני ארדוב

בנוגע לאצילי, בבית"ר הבהירו אתמול (שלישי) כי בכל סיטואציה שלא תהיה, גם אם אצילי יסכים לשחק בבית"ר בשכר נמוך לעונה אחת, הקבוצה לא תוכל לעמוד בדרישות השכר שלו בעונה שלאחר מכן, ולכן המהלך לא יהיה נכון עבור המועדון. יחד עם זאת, במועדון לא שוללים על הסף את אופציית אצילי אם עידן ורד וליוואי גרסיה יעזבו.

בכל מקרה, בשלב הנוכחי החתמת אצילי לא עומדת על הפרק, מה גם שצירוף שחקן בכיר נוסף אחרי הקיצוץ בשכר לשחקנים והפגיעה בתנאים כמו ארוחות, בתי מלון ומחנה אימון, ייראה רע מאוד. נכון לעכשיו בבית"ר רוצים עדיין לצרף קשר אחורי ולסגור זמנית את הסגל, כאשר השלב הבא בו יצורף שחקן יהיה אך ורק לאחר שיימכרו השחקנים הזרים.

אגב, במסגרת העסקה עם הפועל תל אביב, בבית"ר סירבו להעביר את חנן ממן. בנוגע לאור זהבי, שכרו הגבוה גרם לכך שהאדומים יירדו ממנו, אך ייתכן שבבית"ר יעדיפו שייצא לשנת השאלה במקום שיישב על הספסל.

עוד בוואלה!

בית"ר ירושלים הודיעה: אוראל דגני סיכם לשלוש שנים

לכתבה המלאה
עומר אצילי שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
בבית"ר לא שוללים את האפשרות לצרף אותו, אבל גם לא מאמינים שזה עומד על הפרק. אצילי/דני מרון

עדיין לא ברור אילו ערבויות בית"ר תספק לבקרה עד סוף השבוע והאם חלאופילו פלייטר ואוראל דגני (אם הכל ייסגר) יוכלו לקחת חלק במשחק נגד בני יהודה. השחקנים שממשיכים מהעונה שעברה יכולים לשחק במפעל גם אם עדיין לא סופקו ערבויות עבורם.

המגן מקס גרצ'קין הושאל רשמית לזוריה מהליגה האוקראינית, לה תהיה אופציה לרכוש אותו בסיום 2020/21. "מקס הגיע אלינו עם הצעה שתשדרג אותו מבחינה מקצועית וכלכלית", אמר יוסי בניון. "בשם כולנו, אנו מאחלים לו הסתגלות טובה ובטוחים שאם הוא יתמיד, הוא יגיע רחוק".

שחקן בית"ר ירושלים מקס גרצ'קין. יח"צ,
עובר לאוקראינה. גרצ'קין עם סוכנו שלומי בן עזרא/יח"צ

"איך מסכמים את העונה הזאת?" כתב גרצ'קין בעמוד האינסטגרם שלו. "הגעתי בקיץ שעבר לבית"ר ירושלים אחרי עונה אחת בלבד בליגת העל. ידעתי שמדובר במועדון גדול אך רק שהייתי בפנים התחלתי להבין את הכח והעוצמות. מאוד מאוד סמלי שבדיוק היום לפני שנה עליתי עם הקבוצה למשחק גביע הטוטו, משחק 'רגוע' נגד הפועל תל אביב במושבה, כזה שהיה מותח מהרבה משחקי ליגה. זכיתי להבקיע במשחק הזה שער ניצחון והפכתי רשמית להיות חלק מהדבר המדהים הזה שנקרא בית"ר ירושלים.

"עברתי שנה מדהימה, שנה של התפתחות והתחשלות. חוויתי, השתפרתי, למדתי, ספגתי, נהניתי מכל רגע. גם שהייתי על הספסל ולא אהבתי את זה היה ברור לי שזהו חלק מדרך ועונה שהיוו עבורי בית ספר לכדורגל. אני רוצה להודות לכל אחד ואחד במועדון הזה - מהבעלים מושיקו חוגג ויוסי בניון שהסכימו באופן חריג לשחרר אותי להשאלה ועד אחרון העובדים במועדון. הייתם עבורי משפחה ואני בטוח שעוד ניפגש בעתיד. תודה מיוחדת אני רוצה לומר לרוני לוי, מאמן ענק שיורד לפרטים הכי קטנים וסייע לי רבות להתפתח בעונה הזאת. אני רוצה להודות לכל החברים לקבוצה שעזרו לי להתקדם, להשתפר ולהתפתח בעונה הזאת וכמובן לקהל המדהים שגרם לי להרגיש בבית מהשניה הראשונה.

"אני יוצא היום לדרך חדשה בחיים. אני יוצא מתוך רצון להישאר הרבה שנים באירופה אך גם יודע שאם יהיו תקלות תמיד יהיה בית חם לחזור אליו. תמיד חלמתי לשחק מעבר לים ולהתפתח כמה שיותר ובגיל 24 אני צריך לנצל את ההזדמנות הזאת , לעשות קפיצת מדרגה בקריירה ולנסות להמשיך ולהגשים כמה שיותר חלומות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully