וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים הודיעה: אוראל דגני סיכם לשלוש שנים

4.8.2020 / 11:42

קפטן הפועל תל אביב סיכם אצל היריבה הגדולה לאחר שהסכים להצעה המשופרת של הירושלמים, שכללה שנה שלישית בחוזהו. הפועל תל אביב עדיין דורשת שיוותר על משכורות יוני ויולי, גורם: "עוד לא סגרנו דברים מולם"

בווידאו: התגובות אחרי משחק האימון בין בית"ר ירושלים למכבי תל אביב/אתר רשמי בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים הודיעה על צירופו של אוראל דגני והשלימה את ההעברה המסעירה של הקיץ בכדורגל הישראלי. קפטן הפועל תל אביב כבר היה קרוב להישאר לעונה חמישית באדום, אך הצעה משופרת של הקבוצה מהבירה, שכללה שנה שלישית בחוזהו, טרפה את הקלפים והבלם בן ה-31 עבר ליריבה הגדולה.

למרות הודעת בית"ר, ישנם עדיין מספר פרטים לא סגורים בין המועדונים אותם מקווים לסגור בשעות הקרובות. בין היתר הפועל תל אביב דורשת שדגני יוותר על שכרו בחודשים יוני ויולי, דרישה שהשחקן לא יסכים לה. או לחילופין שבית"ר תשלם לו את שכרו בתקופה הזו. גורם בהפועל תל אביב אמר: "בית"ר הוציאו מה שהוציאו, אנחנו עוד לא סגרנו את הדברים מולם".

דגני בן ה-31 גדל במכבי נתניה בה החל את הקריירה. הוא שיחק גם במכבי חיפה, אבל הקבוצה איתה הוא הכי מזוהה היא הפועל תל אביב. הוא לבש את המדים האדומים במשך חמש עונות, במהלכן הפך לאחד מהמנהיגים של הקבוצה ושימש כקפטן. דגני נשאר במתחם חודורוב גם אחרי הירידה לליגה הלאומית, חזר עם הפועל תל אביב לליגה הבכירה ובשנים האחרונות הפך לאחד הבלמים הישראלים המובילים. בנוסף, הוא לבש את מדי נבחרת ישראל 12 פעמים, מרביתן בקמפיינים של מוקדמות יורו 2016 ומוקדמות יורו 2020.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully