וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביב בושינסקי: "מיטש לא היה צריך את הפרקליטות כדי לקבל את ההחלטה"

3.8.2020 / 7:30

יושב ראש מכבי תל אביב לשעבר, המקורב לגולדהאר, הסביר את ההחלטה לגבי מיכה ואצילי: "אמות המוסר שלו גבוהות, ראיתי אותו בעבר פועל בקיצוניות מול אנשים שהוא חשב שהם מעלו באמונו. אם הוא היה מעגל פינות בפרשה הזו, מה היה כבר נשאר?"

האזינו לעומר אצילי מעריך: "אנחנו 99% בחוץ"/מערכת וואלה! ספורט

לאביב בושינסקי לא היה ספק שזה מה שמיטש גולדהאר יחליט. כבר בימים הראשונים של פרשת דור מיכה ועומר אצילי, התבטא בעניין האיש שהביא את גולדהאר למכבי תל אביב והעריך שהשניים לא יוכלו להישאר במועדון. אמש סיפר: "זה היה צפוי. זה היה ברור לי שהם לא יוכלו להיות שחקני מכבי תל אביב כשמיטש גולדהאר בעלי הקבוצה".

בגלל שזה מיטש גולדהאר?

"יכול להיות שאם היה מישהו אחר בראש מכבי תל אביב, ההחלטה היתה אחרת. כיוון שמיטש גולדהאר עומד בראש המועדון, לי לא היה ספק שהסיפור נגמר".

אביב בושינסקי יושב ראש מכבי תל אביב בכדורגל עם הבעלים מיטש גולדהאר. ברני ארדוב
"יש לו סטנדרטים גבוהים". מיטש גולדהאר/ברני ארדוב

אפילו שהוא לא נגמר. הפרקליטות טרם אמרה את דברה.

"מיטש לא היה צריך את הפרקליטות כדי לקבל את ההחלטה שלו. אמות המוסר שלו מאוד גבוהות. יש לו סטנדרטים גבוהים והוא מצפה מהאנשים שלו לנהוג על פי סטנדרטים גבוהים. אני ראיתי את מיטש בכמה הזדמנויות פועל בקיצוניות מול אנשים שהוא חשב שהם מעלו באמונו. אל תשכח את הדברים שהוא אמר לכל אורך הדרך על כך שהוא רוצה לבנות גוף בריא, עם מוסר גבוה. אם הוא היה מעגל פינות בפרשה הזו, מה היה כבר נשאר?".


אבל שוב, יתכן מאוד שהשניים לא יואשמו בסוף בדבר.

"זה לא משנה לו אם יהיו כתבי אישום. דיברנו באחרונה ולא שוחחנו על הסיפור הזה. בכוונה לא העליתי את זה. יש באנגלית משפט שאומר 'זה דבר שלא ייעשה. מעשה לא הולם'. זה לא קשור להיבט הפלילי. מיטש חשדן מטבעו והוא דורש רמת ביצוע מאוד גבוהה. הוא לקח את מכבי תל אביב ואמר שהוא רוצה לשנות את התרבות הספורטיבית. אני עוד זוכר איך הוא הגיב כשהוא ראה בהתחלה שזורקים בקבוקים מינרליים על הרצפה אחרי ששותים".

עוד בוואלה!

ההחלטה על ההודעה מול השתיקה של מכבי תל אביב: על שחרורם של אצילי ומיכה

לכתבה המלאה
דור מיכה שחקן מכבי תל אביב, מאחוריו עומר אצילי. דני מרון
"זה לא קשור להיבט הפלילי". עומר אצילי ודור מיכה/דני מרון

לא היה להם צ'אנס לבקש סליחה?

"עולם הכדורגל לא מושתת על מלאכי שרת, אבל אצלו התרבות הארגונית היא מעל הכל. לא מפתיע שכך הוא נהג".

מהיכרותך את מיטש, אתה יכול להניח שהוא ייתן להם את הפיצוי על התרת החוזה?

"אני ממש לא בטוח. מיטש הוא איש עסקים שמנהל חברה ציבורית ועם כל הרצון שלו לתרום לספורט בישראל, גם שמו הטוב כרוך כאן והוא לא ירצה ששמו ייפגע בצורה כזו או אחרת. לעניין הכספי, ברור לי שהוא לקח בחשבון שהוא יצטרך להתמודד עם כל ההשלכות החוזיות של הדבר הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully