וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוצ'טינו חוזר בו מהדברים שאמר על ברצלונה, ומסביר למה פוטר מטוטנהאם

הארגנטינאי, שבעבר פסל את האפשרות שיאמן את בארסה ("עדיף לעבוד בחווה בארגנטינה"), טוען כיום: "לא רציתי להביע חוסר כבוד. אי אפשר לדעת מה יהיה בחיים"

שחקני ארסנל ופייר אמריק אובמיאנג חוגגים בחדר ההלבשה את הזכייה בגביע/חשבון האינסטגרם BukayoSaka87

האם מאוריסיו פוצ'טינו מנסה לפתוח מחדש את הדלת לאימון ברצלונה, אחרי שבעבר פסל את עצמו באופן מוחלט וביטל את האפשרות שיאמן את הקבוצה? פוצ'טינו היה בעבר סמל של היריבה הגדולה של ברצלונה, גם כמאמן וגם כשחקן באספניול, וכשבעבר נשאל על האופציה שיאמן את בארסה אמר: "אני לעולם לא אאמן את ברצלונה או את ארסנל כי אני מקושר לטוטנהאם. גדלתי בניואלז (אולד בויז) ולעולם לא אאמן את רוסאריו סנטרל. זו ההחלטה שלי. אני מעדיף לעבוד בחווה בארגנטינה מאשר לעבוד בקבוצות מסוימות".

הבעיה הייתה שפוצ'טינו אמר את הדברים האלה כשהיה מאמן טוטנהאם, אבל מאז הארגנטינאי בן ה-48 איבד את משרתו. כעת, כשבארסה בוחנת את האפשרות למנות מאמן חדש לאור היכולת המאכזבת תחת קיקה סטיין, פוצ'טינו (שטרם מצא קבוצה חדשה) לא פוסל את האפשרות.

מאוריסיו פוצ'טינו מאמן טוטנהאם. GettyImages
טוב, אולי הגזמתי. פוצ'טינו/GettyImages

"הייתי בברצלונה השנה ופגשתי את ברתומאו (נשיא הקבוצה) בבר", סיפר פוצ'טינו בראיון עמו, כשהוא מנסה להסביר את האמירה, "דיברנו ובירכנו זה את זה כי שנינו לוקחים את הילדים שלנו לאותו בית ספר ושוחחנו במשך חמש דקות. זה יצר שמועות כי היו כמה קבוצות שרצו אותנו, וכששאלו אותי על בארסה רציתי להבהיר משהו בצורה קיצונית.

"לא רציתי להביע חוסר כבוד לברצלונה. יכולתי להגיד את הדברים אחרת. באספניול רכשתי לעצמי מוניטין, אבל אני לא איש שחצן ואני לא אוהב לצאת בהצהרות כאלה. אולי עכשיו לא הייתי אומר את זה, כי בחיים אתה אף פעם לא יודע מה יקרה".

עוד בוואלה!

העברות בעולם: ברצלונה רוצה למכור את איבן ראקיטיץ', מנצ'סטר יונייטד "הולכת על" קספר שמייכל

לכתבה המלאה
הוגו לוריס שוער טוטנהאם עם מאמנו מאוריסיו פוצ'טינו. רויטרס
"אחרי ארבע שנים בטופ, אחרי שנתיים בלי אף החתמה, נדרשה אסטרטגיית ניהול חדשה" פוצ'טינו וטוטנהאם/רויטרס

פוצ'טינו גם התייחס לפיטוריו מטוטנהאם, וטען שגם ההצלחה המקצועית שלו לא הבטיחה את הישארותו, מאחר שנדרש גם לקבל את מדיניות המועדון. הארגנטינאי רמז שעניין הרכש הכריע: "אנחנו חיים בתעשייה שמבוססת על תוצאות, שבה נדמה שכל הגורמים שמייצרים תוצאות טובות הם אלה שעובדים. אבל איך אתה מודד מה עובד ומה לא? האם זאת רק קבוצה שמנצחת, או זאת שמגבירה את הציפיות מעצמה?

"אחרי גמר ליגת האלופות, אחרי ארבע שנים בטופ, אחרי שנתיים בלי אף החתמה, נדרשה אסטרטגיית ניהול חדשה. לפעמים החזון של צוות האימון פשוט לא מתקבל על ידי הנהלת המועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully