וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור רפאלוב: "הייתי שמח לחגוג, אבל אני לא יודע אם בכלל מותר לנו"

הקשר שכבש שער ניצחון בגמר הגביע הבלגי וסידר לאנטוורפן 0:1 על קלאב ברוז' נבחר לאיש המשחק: "היה מרגש, בטח כשמדובר באקסית. ההכנה הייתה קשה מאוד, עזבו אותנו לא מעט שחקנים, אבל אני שמח שעמדנו במשימה. הגביע לא שייך לי, הוא שייך לכולם"

מנור סולומון כובש במדי שחטאר דונייצק/טוויטר

ליאור רפאלוב מאוד אוהב את מעמד גמר הגביע בבלגיה. אמש (שבת), הקשר הוותיק כבש בפעם השלישית ברציפות בשלוש הופעותיו במעמד היוקרתי וסידר לקבוצתו אנטוורפן 0:1 על קלאב ברוז', וזכייה שלישית בתולדותיה בגביע הבלגי. רפאלוב כבש את שער הניצחון בדקה ה-25, אחרי שדחק פנימה מסירה מצוינת של סימון יוקלרוד.

"לשחק במעמד גמר תמיד מרגיש לי מיוחד", אמר רפאלוב הנרגש, שנבחר לאיש המשחק. "בטח כשהמשחק מול האקסית. עבדנו המון זמן לקראת המשחק הזה ועשינו הכנה מצוינת. היה לנו קשה מאוד, אבל אני שמח שעמדנו במשימה. נלחמנו למרות שעזבו אותנו לא מעט שחקנים ואני שמח שקצרנו את הפירות. הפרס בדמות הגביע שייך לכל הקבוצה, לא לשחקן מסוים. כולם כאן נלחמו על כל כדור ונתנו את הכול. בכל אופן, אני לא יודע אם נחגוג עכשיו. הייתי שמח לחגוג, אבל אנחנו לא יודעים אם מותר לנו בכלל".

כזכור, רפאלוב העניק לברוז' את הגביע ב-2015 עם שער ניצחון מרהיב בתוספת הזמן. שנה לאחר מכן הוא זכה עם הקבוצה באליפות ושוב כבש בגמר, אבל אז הכחולים-שחורים הפסידו 2:1 לסטנדרד ליאז'. בפברואר העלה רפאלוב את אנטוורפן לגמר עם פנדל שקבע 0:1 בגומלין מול קורטרייק (1:1 במשחק הראשון) וסך הכול יש לו 13 שערים ב-2019/20 - שניים בגביע ו-11 בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully